Gå til innhold

Inspirert - hva er grunnbeløpet per d. d.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne ut hvor mye jeg kommer til å tape i permisjon når jeg har lønn på 460 000. Og hva skjer med feriepenger? Ser at mange skriver de ikke får feriepenger i det hele tatt, hvordan skal man leve i juni måned da? (da er jeg forresten allerede i permisjon)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://www.nav.no/Om...3%B8pet+%28G%29 Min arbeidsgiver utbetalte ingenting og sendte alt over til NAV. Da fikk jeg ikke mellomlegget (jeg tjener 670 000) og jeg fikk feriepenger kun for 12 uker.

så man må spare hele svangerskapet og ete havregrøt fordi man ikke får noe penger i juni nesten? ikke permisjonspenger en gang<???

Skrevet
http://www.nav.no/Om...3%B8pet+%28G%29 Min arbeidsgiver utbetalte ingenting og sendte alt over til NAV. Da fikk jeg ikke mellomlegget (jeg tjener 670 000) og jeg fikk feriepenger kun for 12 uker.

så man må spare hele svangerskapet og ete havregrøt fordi man ikke får noe penger i juni nesten? ikke permisjonspenger en gang<???

Du får begynne å jobbe en plass du får det då.
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så lenge ikke arbeidsgiver er den som lønner deg, så får du opptil 6 G og du får feriepenger for 12 uker. Men i juni får man jo skattepenger, så du får leve litt på de :) Betal litt ekstra skatt så du er sikra :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet
Så lenge ikke arbeidsgiver er den som lønner deg, så får du opptil 6 G og du får feriepenger for 12 uker. Men i juni får man jo skattepenger, så du får leve litt på de :) Betal litt ekstra skatt så du er sikra :)

Men du tjener jo ikke over 6G da, så det er vel greit.

Skrevet

Du tjener jo ikke over 6 G engang......Så du taper ingen verdens ting.

1 G pr 1.5.2012 = kr 82122,- *6 = kr 492.732,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...