Gå til innhold

Hjelp - kryss fingrene for meg !!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal om et par timer til legekonsultasjon ifm bukplastikk, hos legen som evt skal utføre dette.

 

Er så nervøs at jeg holder på å dø. Håper virkelig at jeg får dekket denne behandlingen.

 

Kryss fingrene for meg da. Oppdatering kommer senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, sÅ spennende!

 

Har et stort ønske om det selv, har skikkelig heng over keisersnittarr og magemuskler som jeg nesten kan putte hele hÅnden mellom (har ikke kommet sammen igjen etter fire svangerskap).

 

Du fÅr oppdatere da.

Skrevet

Takk for svar.

 

Og JA jeg får det dekket. Er så utrolig letta nå.

 

Kommer til å betale for å ta flankene og øverste del av magen selv, fast pris på dette er 22 000. Det vil gjøre resultatet mye bedre, og mer helhetlig.

 

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...