Gå til innhold

Noen med erfaring med nesnalobber..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har arvet et par som ser ut til å passe toåringen nå i vinter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er kjempegode!!! Her går skoene i arv, kjøper ny ullsåle hver gang. Fant noen på loftet hos mamma som var fra når jeg var liten, de ser like nye ut.

De er velig gode og varme vinterstid, blir de våte blir de ikke kalde. Så ypperlige sko når det er bart og kaldt, eller snø og kaldt. I vått og slapseføre er de ikke så gode.

Og det viktigste ungene er veldig glade i de. De trenger noen dager med innkjøring i de hvert år, for de er litt mer klompete enn andre sko. Men etter kort tid så løper de rundt uten å snuble litt i egene bein igjen.

Jeg har to par selv. Ett par med langt skaft og ett par med afterski. De med langt skaft har 9 åringen og 14åringen bestilt, så jeg må få somlet meg til å få kjøpt til de. De har lånt mine når dems sko har vært våte, og jeg nesten ikke fått de igjen. Afterski skoene er veldig gode, bedre å gå på men siden disse er kortere er de ikke like kjekke når jeg er ute og måker eller leker i snøen (kunne vel fått slike greier til å ta over, men så langt kommer jeg aldri. Og lurer på om de finnes med langt skaft også, men jeg har to par så det burde vel holde..... )

Kjøp ny såle og legg i, så kommer gutten din ikke til å fryse i vinter. Selv med 40kuldegrader ute!

Skrevet

Jeg fikk et par til eldstemann for mange år siden, og disse skal tas frem til neste år da minsten er stor nok, husker jeg var kjempefornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...