Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 på mannen. Han har vært sur, tverr og fraværende i flere uker (pluss null sex, eller ehm... 1 gang hver 6 uke, en kjappis er ikke noe særlig til sex da). Så til helga tar jeg ungene med på lekeland, pizza og noe annet koselig, så får han sitte og surmule alene i huset. Lei!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Hvorfor er han så sur? Skjønner godt du vil komme deg bort fra han. Skikkelig dreper å være med noen som konstant er sure/deppa!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Hvorfor er han så sur? Skjønner godt du vil komme deg bort fra han. Skikkelig dreper å være med noen som konstant er sure/deppa! Det vet jeg ikke. Han sier han er trøtt og sliten, men samtidig er han kjempeblid overfor alle andre enn meg. Med et par unntak, i foregårs var han blid som ei sol hele dagen (fortsatt ingen sex). Føler meg lite verdsatt og uattraktiv til de grader. Argh. HI
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 At han er trøtt og sliten er ingen unnskyldning for å ta deg for gitt.. Hvis mannen min skulle brukt meg til å få ut fustrasjon, hadde jeg forlangt å få vite på hvorfor han furter. En ordentlig forklaring, ikke "er bare sliten og trøtt."
Major HotLips Houlihan Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Hva med å snakke med mannen din? Det blir jo ikke bedre av å gå rundt og furte.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Hva med å snakke med mannen din? Det blir jo ikke bedre av å gå rundt og furte. Har snakket mange ganger. Han gir meg ingen grunn til oppførselen eller sexnekten. Men siden jeg elsker mannen, så gidder jeg ikke eksplodere på ham, "presse ham til veggs" og kreve ordentlig svar. HI
Major HotLips Houlihan Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Hva med å snakke med mannen din? Det blir jo ikke bedre av å gå rundt og furte. Har snakket mange ganger. Han gir meg ingen grunn til oppførselen eller sexnekten. Men siden jeg elsker mannen, så gidder jeg ikke eksplodere på ham, "presse ham til veggs" og kreve ordentlig svar. HI Nåja, det hadde jeg gjort. Min egen og barnas velvære betyr mer for meg enn mannens behov for å surke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå