Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Jeg har hatt hoste og svie i lungene i en lenger periode. For 2-3 uker siden dro jeg til legen fordi jeg syns pusten var blitt så tung og jeg hadde følt meg slapp en stund. Fikk vite at jeg hadde bronkitt. Jeg fikk antibiotika og jeg skulle gå på seretide i 5 uker. Etter en ukes tid syns jeg medisinene begynte å virke. Nå er det altså gått 2-3 uker. Jeg er enda trøtt og slapp, har fått feber igjen (hadde det da jeg var hos legen sist også) og pusten er blitt verre. Jeg føler ikke jeg får trekt pusten ordentlig, har hurtigere pust, det svir innimellom om jeg trekker pusten dypt. Etter å ha gått på seretide en uke fikk jeg opp mye slim, det gjør jeg ikke lenger selvom jeg hele tiden føler det er noe der, og jeg føler ikke at seretide gjør meg mindre tungpustet lenger. Kan det være at influensa har forverret bronkitten igjen og at jeg bare skal fortsette med seretide eller burde jeg ringe legen og få han til å undersøke igjen?
It's all about me Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Jeg synes mer det høres ut som lungebetennelse. Bronkitt kan lett utvikle seg til det. Hadde tatt en ny tur til legen.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Takk for svar Da prøver jeg å ringe legen i morgen for å høre hva han tenker! Det begynner å bli slitsomt å være tung og slimete i pusten og når jeg endelig tror jeg er på bedringens vei så blir jeg verre igjen
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Takk for svar Da prøver jeg å ringe legen i morgen for å høre hva han tenker! Det begynner å bli slitsomt å være tung og slimete i pusten og når jeg endelig tror jeg er på bedringens vei så blir jeg verre igjen
Virginia. Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Takk for svar Da prøver jeg å ringe legen i morgen for å høre hva han tenker! Det begynner å bli slitsomt å være tung og slimete i pusten og når jeg endelig tror jeg er på bedringens vei så blir jeg verre igjen Da er vi to. Jeg er også ganske sikker på at det er lungebetennelse, blir ikke ordentlig bra og har enda lett feber .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå