Gå til innhold

Noen som har pelling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig ser jeg ikke poenge med bilstol poser da man har det som regel varmt i bilen om vinteren. men hadde jeg skulle hatt, virker denne mer en bra nok.

Skrevet

Ser helt kurant ut den :)

Men jeg kjøpte faktisk bilstolpose på Kid av alle steder! Og den fungerte helt supert :D Ikke var den dyr heller.

Jeg hadde ikke noe sånt til de to eldste, men syntes den var gull verdt til minsta! Hun er født i november, og den var et av de lureste kjøpene jeg gjorde. Vi kunne sette bilstolen rett på understellet til vogna, og da var det bare å dra igjen glidelåsen, ut av bilen, og trille avgårde ;)

Visst har man det varmt i bilen, men den er jo gjerne kald når man setter seg inn! Og det er jo anbefalt å ikke ha tykke jakker/dresser mellom barnet og selene; med pose så trenger ikke barnet tykke klær under.

Skrevet
Ser helt kurant ut den :) Men jeg kjøpte faktisk bilstolpose på Kid av alle steder! Og den fungerte helt supert :D Ikke var den dyr heller. Jeg hadde ikke noe sånt til de to eldste, men syntes den var gull verdt til minsta! Hun er født i november, og den var et av de lureste kjøpene jeg gjorde. Vi kunne sette bilstolen rett på understellet til vogna, og da var det bare å dra igjen glidelåsen, ut av bilen, og trille avgårde ;) Visst har man det varmt i bilen, men den er jo gjerne kald når man setter seg inn! Og det er jo anbefalt å ikke ha tykke jakker/dresser mellom barnet og selene; med pose så trenger ikke barnet tykke klær under.

fikkselv i desember. vi startet som regel bilen før vi skulle noe sted så den var da varm, hadde ikke på for mye klær slik at selene satt godt, og la et pled over, kan skjønne at di med slik vogn som du har kjøpte det, men jeg har ei vanlig vogn og ser da ikke noe grunn til og bruke penger på det.

Skrevet

Tusen takk for alle tips :) så dere mener det ikke er vits i hele tatt?

Skrevet

Har termin i november, og har strikka bilstolpose i Marius mønster :) regner med den blir brukt i skinnposen i vogna også :)

Skrevet

Så søtt da:)

Skrevet

Ja, og praktisk :) blir ikke klumpwte i forhold til selene og ikke for varm/ kald :) men jeg sverger litt til hjemmestrikket jeg da:)

Skrevet

Høres jo bra ut det :) er veldig fint mønster på det :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Posen fra Kid har den hull til å tre selene fra bilstolen igjennom?? har termin i februar og tenker på å invistere i en bilstolpose. Tenker å bruke den i vognen de tre første mnd til ungen er litt større for voksi posen min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...