Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Jeg er en mann som er ny separert og har prøvd alt for og komme inn i varmen igjen uten hell. Guttene vi har sammen lider under dette, men hun mener at dette er det beste for de selv om hun er den eneste som egentlig tjener på situasjonen. Så tilfeldigvis for en kort stund siden når og var ute, så møtte jeg noen. Hun var snill og ville ha mer kontakt med meg, men jeg holdt igjen av respekt til min tidligere partner. Når er det greit og gjøre mer enn og "holde igjen"?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Når du skriver at gutten deres lider under dette så bør dere begge to kanskje vente litt med å dra inn nye partnere til ting har roet seg og til gutten har på en måte forsont seg med situasjonen.
☆☆☆ Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Du har ikkje lenger forpliktelsar overfor henne på kjærleiksfronten. Når det kjennes riktig for deg er det på tide å slenge seg utpå att. Men du er skuldig henne at ho får høyre om det frå deg om det blir seriøst..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Takk for svarene. Hun ville ikke noenting. Og vi har en avtale om og informere hverandre hvis vi møter noen nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå