Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Min er vannmelon om sommeren og klementin om vinteren...Mmmmm!!!
Chelseafan Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Appelsin høst/vinter Vannmelon,Jordbær og Mango Vår&sommer
☆☆☆ Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Eple er det sjeldan eg er lei av. Elles går det i bølger kva eg likar best.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Epler! Akkurat nå er gråpærene også skremmende gode.
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 19. september 2012 #13 Skrevet 19. september 2012 Jordbær og fersk ananas Utenom dette går det veldig mye lilla druer.
Gjest overlord Skrevet 19. september 2012 #16 Skrevet 19. september 2012 Jeg vil si at jordbær er bær, ikke frukt. Men om vi skal definere det som frukt er det favoritten. Nr. 2 er mango (mummitrollets favoritt har jeg nylig lært).
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. september 2012 #17 Skrevet 19. september 2012 Jeg vil si at jordbær er bær, ikke frukt. Men om vi skal definere det som frukt er det favoritten. Nr. 2 er mango (mummitrollets favoritt har jeg nylig lært). Jordbær er vel faktisk en nøtt Klementin må vel være min favoritt, men bare på vinteren. Er ellers ikke særlig glad i frukt.
Gjest overlord Skrevet 19. september 2012 #18 Skrevet 19. september 2012 Jeg vil si at jordbær er bær, ikke frukt. Men om vi skal definere det som frukt er det favoritten. Nr. 2 er mango (mummitrollets favoritt har jeg nylig lært). Jordbær er vel faktisk en nøtt Klementin må vel være min favoritt, men bare på vinteren. Er ellers ikke særlig glad i frukt. Wikipeida er enig meg meg:) http://no.wikipedia.org/wiki/Jordb%C3%A6r
2 hjertegull :) Skrevet 19. september 2012 #19 Skrevet 19. september 2012 Lite kan stille opp mot fersk ananas!! Rundt juletider er klementiner best. I påska er appelsiner best. Om sommern er vannmelon og jordbær godt, men fremdeles er fersk ananas best!
2 hjertegull :) Skrevet 19. september 2012 #20 Skrevet 19. september 2012 Jeg vil si at jordbær er bær, ikke frukt. Men om vi skal definere det som frukt er det favoritten. Nr. 2 er mango (mummitrollets favoritt har jeg nylig lært). Jordbær er vel faktisk en nøtt Klementin må vel være min favoritt, men bare på vinteren. Er ellers ikke særlig glad i frukt. Wikipeida er enig meg meg:) http://no.wikipedia.org/wiki/Jordb%C3%A6r Hmm, jeg stoler ikke på wiki her altså, for jeg har også lært at jordbær.er en nøtt på grunn av frøene
Gjest overlord Skrevet 19. september 2012 #21 Skrevet 19. september 2012 [quote name=2 hjertegull ' timestamp='1348086499' post='144561771] Jeg vil si at jordbær er bær, ikke frukt. Men om vi skal definere det som frukt er det favoritten. Nr. 2 er mango (mummitrollets favoritt har jeg nylig lært). Jordbær er vel faktisk en nøtt Klementin må vel være min favoritt, men bare på vinteren. Er ellers ikke særlig glad i frukt. Wikipeida er enig meg meg:) http://no.wikipedia.org/wiki/Jordb%C3%A6r Hmm, jeg stoler ikke på wiki her altså, for jeg har også lært at jordbær.er en nøtt på grunn av frøene Nærmere research viser at på utsiden av bæret er det bittesmå jordbærfrø. Disse er botanisk sett nøtter. Resten av jordbæret er et bær, eller en falsk frukt så jeg et sted.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. september 2012 #22 Skrevet 19. september 2012 Egentlig er jordbæret en oppsvulmet blomsterbunn som inneholder bitte små jordbærfrø som botanisk sett er nøtter. Klippet og limt fra frukt.no.
Von Hertelhofen Skrevet 19. september 2012 #23 Skrevet 19. september 2012 Klementiner i laaange baner !!
MillaCamilla Skrevet 19. september 2012 #24 Skrevet 19. september 2012 Akkurat nå er det norske epler, varierer etter sesong. På sommeren er melon i alle varianter en stor favoritt og på våren er appelsinene gode!
L-8 Skrevet 19. september 2012 #25 Skrevet 19. september 2012 Pasjonsfrukt, mango, moreller, hvit nektarin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå