Gå til innhold

Hvordan er 5-6 åringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tar 5,5 åringen utrolig lett til tårene om dagen og jeg blir nesten en smule bekymret. Samtidig tror jeg det er litt "trass" eller hva jeg skal kalle det. Virker som en tenåring nesten og at hele verden har rast sammen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-åringen her er en veldig rolig og enkel gutt egentlig. Kan ha noen voldsomme trassanfall og være ganske sutrete til tider, men han er enkel å avlede og går stort sett an å snakke fornuft med. De to eldste var litt mer vanskelig i den alderen, men på ulike måter. Barnet ditt er nok helt normalt, de skal jo gjennom masse ulike faser :)

Skrevet

Gutten min er 5,5 nå, og noen dager er virkelig en prøvelse. Jeg lurer på om det er pga at jeg er gravid, men han hater meg virkelig tiltider. Igår hadde vi ei to timer lang kule der han kalte meg opp, prøvde å klype og sparke meg og truet med å spytte på meg :( var helt grusomt. jeg prøvde å roe han ned, men tilslutt måtte jeg bære han på soverommet å holde igjen døra. han var så totalt ute av kontroll og utagerende som jeg aldri har sett han. enden på visa var at han ble utslitt, jeg var knust og vi satt på golvet å gråt og holdt rundt hverandre. han sa unnskyld gang på gang, i dag har han sagt så mange ganger at han er glad i meg. tror han ble skremt selv over oppførselen sin og. vi pratet skikkelig ut om det da, å jeg forklarte at jeg var like glad i han, men at han oppførte seg uakseptabelt. jeg spurte hvorfor han ble så sint, men eneste han kunne komme på var at han ikke klarte å tegne slik han hadde sett for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...