Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Hun var på besøk i dag, så sier hun plutselig: synes du har lagt på deg jeg, jeg kan se det godt i de klærne.. ser du har lagt på deg ja. Men det er vel pga svangerskapet (fikk nr 3 for 5 mnd siden). Hallo, tror hun ikke jeg vet at jeg fremdeles har 6-7 kg igjen etter fødselen å bli kvitt (6 mnd siden).. føler meg ikke så himla vel fra før, det hjalp ikke på med den kommentaren akkurat! Det verste er at jeg tidligere har slitt med anoreksia (i tenårene), og har vært innlagt pga det.. hva f....er vitsen med å si alt en tenker.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Nr 3 er 6 mnd, skrev feil øverst..
Eeniemeenie Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Unødvendig.. 6 mnd etter fødselen så jeg enda ut som jeg var 5 md på vei. Ikke tenk på den dumme kommentaren og kos deg med babytiden du Den skal ikke brukes til å bekymre seg om slankekurer.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Har vi samme mor? Min mor komenterer alt jeg eller barna spiser, men selv er hun 20 kg overvektig.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Mødre kan være utrolig tette. Da jeg var 17 år var jeg 166 cm og 50 kg. Ikke syltynn, men heller ikke overvektig. Min mor kommenterte til stadighet vekten min, til jeg en dag ble lei og ba henne tenke seg om, hun som har en søster som har vært anorektisk hele livet. Da var svaret "det bekymrer meg ikke, for du har ikke selvdisiplin nok til å utvikle anoreksi". Glemmer aldri den, kan du si. Svigermor klarte også to mnd etter siste fødsel her å utbryte høyt i familieselskap at hun syntes jeg hadde lagt på meg. Jeg svarte ikke, men fikk en del sympatiske blikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå