Gå til innhold

Ei dame trodde jeg var moren min??:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var i en begravelse, så kommer det en for meg ukjent eldre dame bort og sier: hei, er det deg "Kristine"? Dette er altså min mor, hun er 52 mens jeg er 30 år! Takk for den ja.. har alltid fått høre at jeg ser ung ut eller som min alder før. Hmmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun må ha enten glemt årstallet eller brillene sine, sånt skjer noen ganger i århundre håper jeg...

Skrevet

Kanskje hun er dement og husker din mor fra hun var ung ;)

Skrevet

Hun var ikke såå gammel altså, kanskje rundt 65..

Skrevet

Tja, min mamma er 52 og ser flott ut hun, og ikke så gammel ut som hun faktisk er. Fort gjort at pensjonister tar feil av folk :P

Skrevet

En venninne av meg ble da hun var i begynnelsen av 30-årene spurt av busssjåføren om hun skulle betale honnør. Venninnen min ble helt knust, forståelig nok...

Skrevet

Er det lenge siden hun har sett moren din? Holder moren din seg godt for alderen?

Min mamma er 46 og ingen tror hun er eldre enn 35. De tror hun er moren til barna mine. Selv ser jeg nok mye eldre ut enn det jeg er, så dersom vi hadde vært like hverandre av utseende kunne nok jeg blitt tatt for å være henne også.

Skrevet

Mamma holder seg godt, men du ser jo at hun ikke er 30.. ville kanskje tippet rundt 45. Vi er ikke så like av utseende, men kan jo være andre synes det.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...