Gå til innhold

Hva spiste dere til lunsj idag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingenting faktisk

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Havregrøt med eple, druer, kanel og sukker ;)

Skrevet

Da er ikke lunsjen min mye til inspirasjon. Jeg spiste 2 knekkebrød med smøreost og drakk et glass vann :)

Skrevet

Svigermors knekkebrød, fortsatt lunkne frå omnen, med brie og eple.

Skrevet

Knekkebrød her også. Tre stk med makrell i tomat. Vann og te:-)

 

Jeg spiser ofte en skål med müsli, oppkuttet frukt og yoghurt blandet sammen.

Eller havregrøt.

Eller salat.

Eller middagsrester...

Skrevet

Spagettirester ifra middagen igår :) Og banankake.

Skrevet

Hehe, huff, litt flaut, men to nutrilett-barer med karamell og toffee :P

 

Sjokolade og mat, to fluer i en smekk ;)

Skrevet

Tre brødskiver med kaviar og ost. Ikke noe spennende i den matboksen nei..

Skrevet

En ostebriks med salami og gulost. Pluss en rosinbolle som var igjen fra bursdagsfeiring.

Skrevet

2 skiver med kaviar og hvitost

Skrevet
Svigermors knekkebrød, fortsatt lunkne frå omnen, med brie og eple.

Hva er brie? :)

Skrevet

Rester fra middag igår. Hjemmelaget gryterett.

Skrevet

Tre små hjemmelagede brødskiver med ost og et glass appelsinjus :)

Skrevet

Et kyllinglår og en bit foccacia-brød pluss en halvliter cola zero (var innom Meny ;))

Skrevet

En baguett med ost og skinke.

 

Vanligvis spiser jeg bare brødskive med ost eller noe annet på. Gørrkjedelig lunsj, men har rett og slett ikke tid til stort mer. Kort lunsjpause om jeg i det hele tatt får lunsjpause.

Skrevet

Pulvershake. Kanskje ikke så inspirerende?! hehe ;)

Skrevet
Svigermors knekkebrød, fortsatt lunkne frå omnen, med brie og eple.

Hva er brie? :)

"Ojsann, jeg ble nesten litt satt ut, jeg nå..."

 

Brie er ein kvitmuggost, kongen på ostefatet :D

Skrevet

4 knekkebrød med hvitost, 1 glass cola (vannet har vært stengt en periode i dag), og 6-7 tom&jerry-kjeks :P

Skrevet

2 skiver kneipp med servelat, og ett glass vann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...