Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Er lei av knekkebrød med brunost
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Havregrøt med eple, druer, kanel og sukker
Himmel og hav Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Da er ikke lunsjen min mye til inspirasjon. Jeg spiste 2 knekkebrød med smøreost og drakk et glass vann
☆☆☆ Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Svigermors knekkebrød, fortsatt lunkne frå omnen, med brie og eple.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Knekkebrød her også. Tre stk med makrell i tomat. Vann og te:-) Jeg spiser ofte en skål med müsli, oppkuttet frukt og yoghurt blandet sammen. Eller havregrøt. Eller salat. Eller middagsrester...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 Spagettirester ifra middagen igår Og banankake.
Gidder ikke! Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Hehe, huff, litt flaut, men to nutrilett-barer med karamell og toffee Sjokolade og mat, to fluer i en smekk
Magia Skrevet 19. september 2012 #10 Skrevet 19. september 2012 Tre brødskiver med kaviar og ost. Ikke noe spennende i den matboksen nei..
Gjest Bigfoot Skrevet 19. september 2012 #11 Skrevet 19. september 2012 En ostebriks med salami og gulost. Pluss en rosinbolle som var igjen fra bursdagsfeiring.
det er berre mordi Skrevet 19. september 2012 #12 Skrevet 19. september 2012 2 skiver med kaviar og hvitost
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #13 Skrevet 19. september 2012 Svigermors knekkebrød, fortsatt lunkne frå omnen, med brie og eple. Hva er brie?
millemille Skrevet 19. september 2012 #14 Skrevet 19. september 2012 Rester fra middag igår. Hjemmelaget gryterett.
Major HotLips Houlihan Skrevet 19. september 2012 #15 Skrevet 19. september 2012 Tre små hjemmelagede brødskiver med ost og et glass appelsinjus
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #16 Skrevet 19. september 2012 Et kyllinglår og en bit foccacia-brød pluss en halvliter cola zero (var innom Meny )
stearin Skrevet 19. september 2012 #18 Skrevet 19. september 2012 En baguett med ost og skinke. Vanligvis spiser jeg bare brødskive med ost eller noe annet på. Gørrkjedelig lunsj, men har rett og slett ikke tid til stort mer. Kort lunsjpause om jeg i det hele tatt får lunsjpause.
*Miss Flua* Skrevet 19. september 2012 #19 Skrevet 19. september 2012 Pulvershake. Kanskje ikke så inspirerende?! hehe
☆☆☆ Skrevet 19. september 2012 #20 Skrevet 19. september 2012 Svigermors knekkebrød, fortsatt lunkne frå omnen, med brie og eple. Hva er brie? "Ojsann, jeg ble nesten litt satt ut, jeg nå..." Brie er ein kvitmuggost, kongen på ostefatet
2 hjertegull :) Skrevet 19. september 2012 #21 Skrevet 19. september 2012 4 knekkebrød med hvitost, 1 glass cola (vannet har vært stengt en periode i dag), og 6-7 tom&jerry-kjeks
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. september 2012 #22 Skrevet 19. september 2012 2 skiver kneipp med servelat, og ett glass vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå