Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Kva slags nett side er den beste info om detta ? Sitter i ein alder av 41 og tror jeg er den dama på reklamer som barre blir dulta i så GRAVID. Takker for linker.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Vet ikke om noen nettsider, er bare å google så kommer det opp en masse... Hva lurer du på..? Jeg steriliserte meg i fjor og kan kanskje svare på noe...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Vet ikke om noen nettsider, er bare å google så kommer det opp en masse... Hva lurer du på..? Jeg steriliserte meg i fjor og kan kanskje svare på noe... Koster det noe ? Er det pris skille vedr mann/dame ? Er det kikehulsoprasjon ? Alder på 41/45 blir det nedprioriterte ?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Blir tatt ved Lapraskopi, tror det koster ca 6000,- Varierende ventetid. Gratis hvis du gjør som meg og tar det under KS. Be legen om henvisning. Ikke nr 2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Blir tatt ved Lapraskopi, tror det koster ca 6000,- Varierende ventetid. Gratis hvis du gjør som meg og tar det under KS. Be legen om henvisning. Ikke nr 2 Jeg får nok ikkje KS vedr alle mine fødsler. Hadde vert fint å fått kutta under KS siden jeg venter mitt siste barn.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Vet ikke om noen nettsider, er bare å google så kommer det opp en masse... Hva lurer du på..? Jeg steriliserte meg i fjor og kan kanskje svare på noe... Koster det noe ? Er det pris skille vedr mann/dame ? Er det kikehulsoprasjon ? Alder på 41/45 blir det nedprioriterte ? Jeg tok det i forbindelse med planlagt KS, og det er gratis. Ellers er det 6000 for kvinner og ca 2000 for menn. Du må gjennom en kikkhulsopersjon ja, mannen tar det en halvtime i lokalbedøvelse. Jeg fikk beskjed av sykehuset, Drammen, at de ikke tok rene steriliseringer, kun i forbindelse med KS, dette fordi de ikke hadde kapasitet. Alder vet jeg ikke noe om dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå