Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Vet han er kåt på ei venninne av meg. Ymtet frempå om oss tre i senga. Jeg vet at han da kun hadde hatt samleie med meg for å kunne få henne flere ganger. Han er helt motstander av kondombruk. Får nå denne venninna på besøk til helgen, og er inntressert i hvordan jeg skal få vite hvor langt han er villig til å gå. Hvordan få min venninne med på dette? Gjerne uten å skjønne sammenhengen. Hjelpes for et rot...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Hvis du ikke stoler på mannen din er det bare å hive han på huet og rævva ut! Synes det er grusomt gjort mot både din veninne og typen din å gjøre deg! Hva om han plutselig hopper til sengs med henne? Jo, da har du bare deg selv eller veninnen din å takke! Skjerp deg!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Finn på noe litt mer troverdig neste gang du har lyst å lage litt liv her inne da?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Vel, det er mine føleser nå... Hadde de hoppet til sengs har en jo svaret der...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Vel, det er mine føleser nå... Hadde de hoppet til sengs har en jo svaret der... Hvilket svar er det du har da? Om du er sikker på at både mannen og venninnen din kan gjennomføre dette, er de vel neppe noe å holde på noen av de? Skjønner ikke at du gidder å bruke energien din på dette - det virker som en dårlig såpeopera du legger opp til her...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Husk at da er det isåfall du som har ødelagt forholdet. Du vet godt at man fint kan overtale menn, og regner med at veninna di (som de fleste damer) er sleip å kan få han til å gå veldig langt! Synes du er ondskapsfull som i det heletatt tenker på å gjøre noe slik, for da synes jeg mer synd i mannen din enn i deg! Tenker også at du er et troll, for nå får du vel som du vil: Ja, jeg blir riktig provosert av slike som deg! Mannen din fortjener ikke deg, om du faktisk har tenkt på å gjøre dette! Hva ville du følt om mannen hadde gjort noe slik mot deg? Det er neimen ikke sikkert at du hadde klart å si nei, om dette var en mann du kanskje hadde ett lite øye til! Men joda, bare kjør på å få familien ødelagt!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Husk at da er det isåfall du som har ødelagt forholdet. Du vet godt at man fint kan overtale menn, og regner med at veninna di (som de fleste damer) er sleip å kan få han til å gå veldig langt! Synes du er ondskapsfull som i det heletatt tenker på å gjøre noe slik, for da synes jeg mer synd i mannen din enn i deg! Tenker også at du er et troll, for nå får du vel som du vil: Ja, jeg blir riktig provosert av slike som deg! Mannen din fortjener ikke deg, om du faktisk har tenkt på å gjøre dette! Hva ville du følt om mannen hadde gjort noe slik mot deg? Det er neimen ikke sikkert at du hadde klart å si nei, om dette var en mann du kanskje hadde ett lite øye til! Men joda, bare kjør på å få familien ødelagt! Fantastisk holdning til dine medmennesker, må jeg si! Du påstår, uten tvil, at alle menn kan overtales til å være utro? Altså har ingen menn moral og integritet til å si nei hvis noen tilbyr de sex? I tillegg er de fleste damer (ikke alle her altså) er sleipe mennesker som har evnen til å lokke uskyldige menn til å gå langt? Jeg tipper at du hverken har mann eller særlig mange venner?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 Dette scenarioet har jeg sett mange ganger i forskjellige former på Days of our lives... Og hver gang har jeg tenkt at det går ikke an at dette skjer i det virkelige liv. Så feil kan man ta...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Husk at da er det isåfall du som har ødelagt forholdet. Du vet godt at man fint kan overtale menn, og regner med at veninna di (som de fleste damer) er sleip å kan få han til å gå veldig langt! Synes du er ondskapsfull som i det heletatt tenker på å gjøre noe slik, for da synes jeg mer synd i mannen din enn i deg! Tenker også at du er et troll, for nå får du vel som du vil: Ja, jeg blir riktig provosert av slike som deg! Mannen din fortjener ikke deg, om du faktisk har tenkt på å gjøre dette! Hva ville du følt om mannen hadde gjort noe slik mot deg? Det er neimen ikke sikkert at du hadde klart å si nei, om dette var en mann du kanskje hadde ett lite øye til! Men joda, bare kjør på å få familien ødelagt! Fantastisk holdning til dine medmennesker, må jeg si! Du påstår, uten tvil, at alle menn kan overtales til å være utro? Altså har ingen menn moral og integritet til å si nei hvis noen tilbyr de sex? I tillegg er de fleste damer (ikke alle her altså) er sleipe mennesker som har evnen til å lokke uskyldige menn til å gå langt? Jeg tipper at du hverken har mann eller særlig mange venner? Om denne dama sier at mannen har et øye til denne veninna, kan det godt tenkes at han hopper til sengs med henne med litt overtalelse. Er han ikke interessert regner jeg med at han sier nei uten problemer. Jeg tror at mange damer klarer å lure menn til seng uten problemer. Noen damer er sinnsykt slu, og det er skremmende å tenke på hvor ondskapsfulle noen kan være. Jeg har FAKTISK mann, og jeg kunne aldri gjort noe slik mot han. Da burde jeg faktisk gjøre det slutt om jeg ikke stoler på han, fremfor å få noen til å lure han til sengs. Da er man ond, og så vond vil jeg ikke være mot noen. Vet du, jeg har faktisk mann (som jeg lar være med venner, dra på jakt og en som frivillig hjelper til hjemme), barn (som får skryt i barnehagen fordi de er snille), er verdens beste venn med svigermor og har en hau med venner- tro det eller ei Heldigvis kjenner jeg meg selv så godt at jeg er et godt menneske og vil andre vel! Men noen meningen må man få ha, og mine meninger om dette har jeg akkurat valgt å dele her!
Hybelkanina Skrevet 19. september 2012 #10 Skrevet 19. september 2012 Herregud for ei suppe. Jeg vet bare at om jeg hadde kommet på helgebesøk til ei venninne som hadde bedt meg bli med på å prøvd å lure mannen hennes så hadde jeg tenkt at venninnen min var et sykt, sykt menneske - og så hadde jeg pakket og reist hjem igjen. Og ikke kommet tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå