Kristi*trebarnsmor* Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Hei Nå har vi begynt å prøve på tredjemann. Første kom ved et "uhell", og andre ble til to uker etter p-pilleslutt. Jeg har aldri hatt en abort (som jeg vet om), og nå føler jeg meg sikker på at neste gang jeg blir gravid kommer jeg til å miste. De fleste mister vel en eller annen gang i løpet av tre barn...? (Jeg vet at mange aborter skjer før man i det hele tatt visste at man var gravid, men her snakker jeg om aborter fra etter uke 4.) Er det noen her som har tre eller flere barn, og som aldri har mistet noen?
Gjest *muffa* Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Jeg fikk tre flotte barn uten å miste! :-) (Riktignok mistet jeg to før jeg nå er høygravid med nr 4.)
Solskinnsbolla Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Vi får nr.3 om 3 uker, og jeg har aldri mistet. Så jada, det er fullt mulig. Syns du bare skal slappe av og kjøre på jeg.
bokormamma Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Jepp! Bank i bordet. Har tre velskapte og har nettopp fått en ny spire på gang. Håper bare det går like godt denne gangen:-)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 19. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2012 Takk for svar Gratulerer med graviditeter og velskapte barn! Håper virkelig vi er like heldige og slipper å miste før vi har nummer tre hos oss
maipiken Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Hei, jeg venter mitt 3.barn nå. Er i uke 23. Har aldri mistet.
Vogndilla Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Jeg bar tre flotte barn og har helsigvis aldri mistet noen
Jaffs Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 Jeg mistet 2 før jeg fikk mine to og nå er jeg i uke 11 med nr 3.. Min mor fikk 5 barn uten og miste en eneste gang. Alle 5 har samme far og de 2 yngste fikk hun etter at hun fyllte 40 år og da er jo også en støre mulighet for og miste.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 19. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2012 Takk alle sammen Det er så godt å høre at det går an!
Gjest AnneS Skrevet 20. september 2012 #11 Skrevet 20. september 2012 Er i uke 20 med min tredje og har aldri mistet *bank i bordet*
Major HotLips Houlihan Skrevet 20. september 2012 #12 Skrevet 20. september 2012 Jeg er gravid med min tredje og har aldri mistet, men jeg kjenner meg godt igjen i det du sier. "Nå er det vel min tur snart" tenker jeg, men lillepia har det godt i magen og er frisk og fin Tror man blir mer nervøs for hver gang, jeg
Mamma til tre gullunger Skrevet 20. september 2012 #13 Skrevet 20. september 2012 Vi har to flotte barn og en som kommer ganske snart og vi har heldigvis aldri opplevd å miste. Men jeg vet jeg var veldig bekymret i begynnelsen av dette svangerskapet og hadde de samme tankene som deg. Men det har gått veldig bra Prøv å ikke bekymre deg, vet det er enklere sagt enn gjort...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 20. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 20. september 2012 Takk igjen for svar alle sammen. Så heldige dere er! Godt å høre at dere skjønner hva jeg mener, men at det faktisk ikke er sikkert at vi MÅ miste neste gang. Jeg tror jeg kommer til å se litt lysere på det nå. (Nå gjenstår "bare" å bli gravid igjen...!)
3 blå Skrevet 29. september 2012 #15 Skrevet 29. september 2012 Jeg har 3 flotte gutter og har aldri opplevd å abortere heldigvis Hadde skumle tanker i det siste svangerskapet og var veeeldig bekymra for å miste eller at noe skulle være galt med babyen. Hvorfor skal vi være så heldige å få 3 friske unger, tenkte jeg... Men det går altså an! Lykke til!!
magica fra tryll Skrevet 30. september 2012 #16 Skrevet 30. september 2012 Jeg fikk 6 barn uten å miste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå