Gå til innhold

Hvilken utdanning har dere, og hva jobber dere som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg utdannet meg til bioingeniør, og sitter nå i skranken på legevakta. Klarer ikke å få jeg jobb som bioingeniør her jeg bor :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Utdanna helsesekretær, men jobber som vanlig sekretær. har dog bytta helt frivillig, jobbet på legekontor i noen år først

Skrevet

Utdannet kokk,jobber barnehage :)

Skrevet

Utdannet sykepleier, jobber på ei fødeavdeling :)

Skrevet

bioingeniør er vanskelig å få jobb som nå!

jeg utdanner meg stadig jeg. er i gang med mitt åttende år med høyere utdanning.. :P har jobbet som faglærer,men ønsker egentlig å jobbe i offentlig kulturforvaltning eller kanskje som konsulent i næringslivet, med mer forskning el.. jeg er ikke helt sikker.. har ikke akkurat en "Kurant" utdanning, for å si det sånn. jeg kan brukes til det meste samtidig som jeg ikke er kvalifisert sånn formelt innenfor noen kjente yrker..

Skrevet

Barn- og ungdomsarbeider. Jobber i barnehage

Skrevet

Kjørte lastebil noen år, jobber nå i hjemmesykepleien.

Skrevet

Tar mastergrad i siviløkonomi med spesialisering i logistikk. Er fra før utdannet kunstner, så har studert i mange år :-)

Jobb blir innen logistikk i første runde, så får vi se hva fremtiden bringer. Hadde vært morsomt å jobbe med kultur også engang i fremtiden :-)

Skrevet

Utdannet grafikker, men jobber i butikk. Ikke pga at jeg ikke får jobb som grafikker, men jeg stortrives i butikk.

Skrevet

Hoppet av førskolelærerutdanningen og fikk en flokk med unger hjemme isteden. Når man har fire små barn selv må man ha pause fra barn når man er på jobb altså ;)

Jobber som butikkselger i bokhandel og stortrives.

Skrevet

Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider og tannhelsesekretær. Ansatt som hjelpearbeider/maskinarbeider. Har akkurat gått over på aap pga dårlig helse.

Skrevet

Stoppet opp med Helse og miljø. Men er Opratør

Skrevet

Er utdannet ingeniør, og jobber med design innen Subsea installasjoner.

Skrevet

Utdannet barnevernsped. og har etterutdanning som familieterapeut. Jobber på familievernkontor, som mekler og terapeut

Skrevet

Er utdannet adjunkt m/tilleggsutdanning (ikke vanlig allmennlærer) og jobber som lærer nå, men har fag som ikke er noe videre relevant til utdanningen min. Vanskelig å få jobb med mine fag her jeg bor, så tar det jeg får :)

Skrevet

Utdannet helsesekretær, jobber i barnehage.

Skrevet

Jeg har master i litterær oversettelse og jobber som oversetter :)

Skrevet

Er helsesekretær. Og tatt et profesjonsstudie i reiseliv. Jobber innen transport/logistikk. Vil videreutdanning meg innen logistikk. Skulle egentlig begynne nå i høst, men utsatte det pga termin i februar :-)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Har livets skole og tar strøjobber for å spe på sosialhjelpen...

Skrevet

Utdannet psykolog og jobber som psykolog.

Skrevet

Utdannet psykolog og jobber som psykolog.

Skrevet

Utdannet veterinær og jobber som veterinær. Holder på med en bachellor i management deltid også.

Skrevet

Utdannet grafiker, men vil ikke jobbe med en slik arbeidshverdag så nå har jeg master i logistikk i mai :) da skal jeg prøve å jobbe 80% nå jobber jeg ved siden av studiene med boligstyling s er gøy og passelig godt betalt

Skrevet

Utdannet master i rettsvitenskap, jobber som jurist, 100%. Trives.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...