sologsommer Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Er i tvil?? Hadde det vært bhg, hadde vi vært hjemme, men hva når det er skole? ødelegger han undervisningen for de andre med den voldsomme hoste?
Gjest Filifjonka Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Jeg ville ikke fokusert på om hosten er forstyrrende for andre, men heller på om det kan være smittsomt og hvordan allmenntilstanden hos ditt barn er. Er han egentlig i form til å gå på skolen? Vil han greie en skoledag helt fint, eller er han slapp og sliten og ute av lage?
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Er enig med Filifjonka. Hadde sett på allmenntilstanden til barnet og vurdert etter det. Om han blir sliten av all hostingen, sover om natten og litt om han selv sier noe!? Lillebror har astma og jeg sender han i bhg fordet om han hoster. Jeg gir klar beskjed om at de skal ringe om han blir dårlig/trøtt. Det kan de vel også gjøre på skolen? Noen dager har jeg også lillebror hjemme eller lar han gå 1/2 dag slik at han får hvile litt også. (Men så går jeg hjemme og har mulighet til det uten å tenke syktbarndager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå