Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Jeg arbeider tett med en annen kollega. Nå har den jeg jobbet med før sluttet mens jeg var i permisjon, så jeg arbeider med ei anna nå. Eneste er at hun er så innmari sur og negativ hele tiden. Uansett hva det er, så klager hun på noe, hver jævla dag. Hvis det ikke er noe å klage på, så ordner hun så det blir noe. Er det mye å gjøre, klager hun, er det lite å gjøre så klager hun da også. Hadde sikkert klaga på om hun vant i lotto! I tillegg så baksnakker hun alt og alle, fra sin mor til sjefen og dama i kantina. Jeg liker ikke baksnakking, og har sagt klart fra om det til henne. Og hun er jo så enig i at baksnakking er noe drit, men har du sett at hva hun der har gjort nå.... Argh, jeg blir gal snart. Hun suger all energi ut av meg, og jeg kommer meg ikke vekk. Har spurt sjefen om å få arbeide med noen andre, men det er jo ingen som vil jobbe med henne. Så jeg er stuck! HJELP!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Virker som du har fått min tidligere venninne som kollega, stakars deg. Sånne folk suger ut all energi. Har du noen mulighet til å reise deg og gå hver gang hun begynner å lire av seg noe negativt?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 si "nå tier du still!" i en passe streng tone.. tipper du får arbeidsro en stund da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå