Gå til innhold

en gift mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for halvannet år siden klart jeg å oppe til sengs med en gift mann.....jeg fannt ut at han var gift etterpå, til mitt forsvar...

denne mannen ble tydeligvis veldig betatt av meg og kontakta meg i lang tid etterpå....mn jeg avviste fint siden han var gift.

jeg fant ut at jeg var gravid.....og bstillte time til abort...men fortalte han ikke noe om dette.....heldigvis ordna kroppen min opp av seg selv så jeg slapp abort.

nåå hartiden gått...og jeg ar tenkt på denne mannen med gjevne mellomrom....ganske dårlig samvittighet dersom jeg har ødelagt et ekteskap uten å ha ment det i så fall....

men...

i sta klarte jeg ikke l vær...så jeg sendte en melding.....lurte på hvordan han har det.

fikk svar med en gang!! han var på ferie akkurat nå...men ville gjerne sende meg en melding når han kommer hjem, hvis han fikk lov hos meg...

klem klem osv...

hva gjør jeg nå? veit jo ikke om han fremdeles er gift eller ikke......

kjøp på...jeg er klar for å taimot .....vil bare høre ærlige meninger....føler eg egoistisk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ER egoistisk. Og han er en drittmann det ikke er verdt å samle på, hverken for deg eller kona hans.

Skrevet

Uff, hold deg unna..

Hadde du lagt deg etter min mann så hadde du fått høre det og sikkert merka det og :P

(Selvfølgelig hadde mannen fått gjennomgå og)

Jeg har hatt noen mistanker om utroskap tidligere og det er en vond, vond følelse..

Mulig han hopper på andre også den dritten, men da bidrar hvertfall ikke du til at noen blir såret.

Skrevet

Hadde holdt meg langt unna denne mannen, uavhenig om han er gift eller ikke. Denne mannen har jo vist deg at utroskap ikke er noe som han tar så tungt. Denne mannen er mest sannsynlig ute etter sex uten forpliktelser og da er det greit og ha en elskerinne..

STYR UNNA eneste du oppnår er at du blir såret, muligens et ødelagt ekteskap og mannen får i pose og sekk.

Skrevet

Så etter one night stand, graviditet og spontanabort, med mulighet for å ha ødelagt ett ekteskap så søker du ny kontakt!?!? Virker som om samvittighet eller respekt er mangelvare hos dere begge, så kanskje av den grunn så passer dere veldig godt sammen.

At det ikke ringer noen bjeller er direkte skremmende.....

Skrevet

jo...jeg skjønner hva dere sier...men jeg tenker...er jeg fremdeles egoistisk....dersom han er skillt nå? jeg vet jo ikke hvilket utfall livet hans har tatt...

er det serriøst så ille av MEG det som har vert?? ja jeg ville ta abort den gang...pga JEG ikke ville være en familie-ødelegger!

jeg kan jo ikke for at jeg tenker på han.....

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet
jo...jeg skjønner hva dere sier...men jeg tenker...er jeg fremdeles egoistisk....dersom han er skillt nå? jeg vet jo ikke hvilket utfall livet hans har tatt... er det serriøst så ille av MEG det som har vert?? ja jeg ville ta abort den gang...pga JEG ikke ville være en familie-ødelegger! jeg kan jo ikke for at jeg tenker på han.....

Nei! Om du ikke visste at han var gift eller hadde en annen partner, så er det ikke din skyld. Man kan kun kontrollere seg selv.. Man må ta ANSVAR FOR EGNE HANDLINGER, er visst mange som ikke klarer å se det. Hadde du visst om kona så hadde det vært direkte slemt av deg, men FORTSATT er det den utro part som har ansvar for sitt eget forhold. Man kan diskutere på moral, og hadde det ikke vært for at du lokket han, så bla bla.. og alt det der, men at det er elskerinna som er ekteskapsbryteren, joda om hun tvang seg på han, så. Hvis ikke så må man faktisk rette fingeren mot den ansvarlige personen.

Det første du kan spørre om er om han fortsatt er gift, og er han det så sender du bare en høflig melding hvor du skriver at du var nysgjerrig på hvordan han har det i dag, og at du ønsker han lykke til videre i livet.

Er han singel så er det bare du som kan avgjøre om du tør å gamble på at han kun gikk på en smell med deg forrige gang og at han ikke er et utro rasshøl av natur..

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det er nok stor sjanse for at han er en som kan bedra deg også om det blir noe mellom dere. Jeg liker ikke menn som er utro mot sin kjære!

Skrevet
jo...jeg skjønner hva dere sier...men jeg tenker...er jeg fremdeles egoistisk....dersom han er skillt nå? jeg vet jo ikke hvilket utfall livet hans har tatt... er det serriøst så ille av MEG det som har vert?? ja jeg ville ta abort den gang...pga JEG ikke ville være en familie-ødelegger! jeg kan jo ikke for at jeg tenker på han.....
Nei! Om du ikke visste at han var gift eller hadde en annen partner, så er det ikke din skyld. Man kan kun kontrollere seg selv.. Man må ta ANSVAR FOR EGNE HANDLINGER, er visst mange som ikke klarer å se det. Hadde du visst om kona så hadde det vært direkte slemt av deg, men FORTSATT er det den utro part som har ansvar for sitt eget forhold. Man kan diskutere på moral, og hadde det ikke vært for at du lokket han, så bla bla.. og alt det der, men at det er elskerinna som er ekteskapsbryteren, joda om hun tvang seg på han, så. Hvis ikke så må man faktisk rette fingeren mot den ansvarlige personen. Det første du kan spørre om er om han fortsatt er gift, og er han det så sender du bare en høflig melding hvor du skriver at du var nysgjerrig på hvordan han har det i dag, og at du ønsker han lykke til videre i livet. Er han singel så er det bare du som kan avgjøre om du tør å gamble på at han kun gikk på en smell med deg forrige gang og at han ikke er et utro rasshøl av natur..

tuuusen takk for et bra svar! :)

jeg avslutta jo med han dengang når jeg fannt ut at han var gift...og jeg måå jo spørre vordan status er nå....for dersom han er alene nå....så har han hvertfall gjort det riktige mot sin kone....og da ser jeg ingen grunn til å ikke gi han en sjangs....man kan gjøre feil...men hva er sjangsen??

nå kribbler det for å finne ut om han er alene.....

han skreiv nå at han har tenkt på meg mange ganger og aldri har opplevd noe lignende før som han opplevde med meg...

huff.....hører jeg mitt eget hjerte knus nå?? sukk og ja....jeg vet jeg er på dypt vann...men jeg ER IMOT utroskap...

Skrevet

Selvfølgelig skrev han det, tror du ikke den mannen vet hvordan han skal sjarmere jentene truseløse?

Skrevet

Jeg vedder en million på at han fortsatt e gift og bare vil ha litt sex på si. Hold deg unna, du blir bare såret !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...