Gå til innhold

Klar!


Gjest *muffa*

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg så innmari fødeklar...! Er "bare" 35 uker på vei men skulle virkelig ønske jeg fødte snart. Er så lei av vondter, hormoner og ikke minst følelsen av å være så dønn sliten hele tiden...

 

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt! hadde det sånn i uke 35-36 jeg også. Heldigvis føler jeg meg litt bedre nå når jeg nærmer meg uke 38 med stormskritt (oj, er vel 38+0 i dag faktisk etter el-termin :) ) Men absolutt fødeklar altså! kan godt tenke meg å få hilse på mini snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det her også. Er 36+2 og kunne gjerne ha møtt prinsen min nå.

Nettopp vært med jordmora og hode er heldigvis festet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT ENIG!

 

Hodet er festet og ting er modent. 38 uker i dag. Prøver å tenke at det enda kan ta laaaaang tid før han kommer, men jeg gleder meg sånn. Har fått helt raptus her hjemme og styrer og ordner klart til babyen. Det virker liksom som om jeg ikke kan få det rent og pent nok her hjemme...

 

Prøver å holde meg unna trigging av fødsel og smører meg med tolmodighet. Han kommer akkurat når han er klar:)

 

Lykke til mine damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her også... er sååå klar.. er bombesikker på at han kommer tidligere, men det er vel ønsketenkning.. Er vel på vei inn i uke 37..

 

har modningssmerter og er sliten og anpusten bare jeg dusjer..

 

hehe.. klage klage klage klage.. føler at jeg ikke gjør så mye annet.. men jeg gleder meg så innmart til å få hilse på sneipen, og nå er alt klappert og klart.. og han vil ut også, jeg bare føler det på meg..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos legen i dag, hodet er ikke festet.

Men han sa han ikke ville bli overrasket hvis frøkna kommer i løpet av en uke.. HÅPER han har rett;)

Men i verste fall klorer hun seg fast til slutten av oktober..

Hun kommer nÅr hun kommer:)

 

Kvalm deluxe, slim med blodtrÅder (sorry detalj..)

gÅen i magen, press i ryggen og tak fremover (men ikke sÅ ofte at jeg tar tida mellom dem)

ødemer, 1+ pÅ protein, men ellers alt bra;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi superklar for å få ut babyen snart alle mann. Eldste søstera synes hun har venta lenge nok nå:-) Holder på å gå amok i redebygginga her hjemme, rydder og ordner så alt skal bli klart:-) 11dager igjen her til planlagt ks, håper dagene går fort!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil og føde no... 39+2 og føler meg mildt sagt overmoden.. Men virker jo ikkje akkurat som om det skal skje noe... Blir vel overtid på meg - hvis d ikkje "plutselig" skjer noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk vannet kl 0420;) Venter på at riene skal komme hvert 5min. før vi skal reise inn.. Ha en flott dag dere:)

 

lykke til snuppa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk vannet kl 0420;) Venter på at riene skal komme hvert 5min. før vi skal reise inn.. Ha en flott dag dere:)

 

Så heldig du er..:-) Her har jeg bare drømt om rier i hele natt....Så klar er jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...