Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Da har jeg omsider bestilt gynekologisk undersøkelse. Har Sååå lite lyst, men nå føler jeg at jeg bare må... Skulle tatt celleprøve for to år siden, er 27 nå. Itillegg Harvi prøvd å bli gravide en god stund nå, så på tide å finne ut om ting er som det skal. Flere her med litt GU-angst/vegring? Beklager skrivefeil, litt tull med mobilen.
<3 2G <3 Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Hei, husk og pust er det viktigste. Og si fra til legen at du synes dette er ubehagelig, de fleste er forsiktige, men vise ekstra hensyn om du ikke liker det. Masse lykke til, går så fint skal du se :-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Ja, da er det på høy tid. Fortell at det er den første gangen, og at du er nervøs. De pleier å vere veldig forståelsesfulle. Lykke til! Er jobben deres, så er jo ikke noe å være flau for.
Mamma_til_2 Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Prøv og slapp av i stolen da blir det mindre ubehagelig, og prøv så godt du kan og tenke på noe hyggelig men som de andre sier legene er vant med det så det går fint og ingen ting og være flau over.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Var mektig nervøs første gang jeg også, men viste seg at det ikke var noe å være redd for. Jeg prøvde bare å tenke at det er jo jobben til vedkommende, og at han/hun gjør dette mange ganger hver dag. Jeg forsøkte bare å tenke på andre ting mens jeg lå der, og vips var det over. Går nok mye bedre enn du tror! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå