Gå til innhold

Regntrekk til Babyjogger City Elite?


Vilde2012

Anbefalte innlegg

Hei!

Dere som har vogna og har brukt bagdelen til denne. Hvilket regntrekk har dere brukt til?

Slik jeg forstår det er det kun originalt regntrekk til sportsdelen på denne vogna? Eller tar jeg feil, at regntrekket kan brukes på både bagdel og sportsdel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi har kjøpt originalt vogntrekk til både bag og sportsdel, kostet 400kr pr stk, men så fikk vi 50% rabatt + svenskekurs, så da ble det ganske greit likevel.. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe vogn på en stund enda, men når vi fikk 50% + svenskekursen på alt vi handlet, + at det var 1500kr billigere å kjøpe vognen før tilbudet i sverige, så ble det plutselig både vogn, bagdel, vognadapter til bilsete, bilsete og pose på oss i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi såpass! Ordentlig storhandling da. Men det er jo ting man trenger da. Hvilket bilsete kjøpte dere da? Kjekt å handle i Sverige så man får det en del billigere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble et britax baby safe shr II, det var igrunn det eneste vi var sikre på at vi ville ha. Vi hadde jo absolutt ikke planlagt å handle noe i helgen, vi skulle bare kikke litt på city elite vognen fordi vi ikke fant noen som hadde den inne i oslo, og vi visste at gränsens barn førte den.. og når vi likevel skulle innom nordby, så ble det plutselig sånn.. totalt sett betalte vi ca 6500 svenske for alt tidligere nevnt (+ regntrekk til både bag og sportsdel). I norge koster jo bare vognen mer enn det, så når det ble så stor prisdifferanse, så var det jo bare å slå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var absolutt et kupp! Men passer det bilsetet på city elite vogna? trodde det kun var maxi cosi man kunne bruke på den vogna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var absolutt et kupp! Men passer det bilsetet på city elite vogna? trodde det kun var maxi cosi man kunne bruke på den vogna?

 

De hadde adapter på butikken, som det stod britax på både til elite og select vognen, men det var to forskjellige adaptere. det er i tillegg massevis av videoer på youtube om adapteret, men om det finnes butikker i norge som selger det, aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt tegneren til sportsdelen, men oppdaga at den ikke passa til både sportsdelen og bag slik det gjør på enkelte andre vogner. Emnaljunga feks. Har den nyeste typen bagdel, compact + og den fulgte det ikke noe regntrekk med. Veldig synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var absolutt et kupp! Men passer det bilsetet på city elite vogna? trodde det kun var maxi cosi man kunne bruke på den vogna?

 

Har du sett denne sånn forresten?

http://www.barnashus...nufacturer_id=2

 

en liten tilleggsopplysning.. fikk telefon fra en vennine idag, hun hadde vært i samme butikk som oss i sverige, da var de utsolgt for adapteren, men hadde bedt butikken sjekke opp med leverandøren. Leverandøren kom tilbake til de idag, og sa at det var problemer med å få tak i adaptere nå, fordi det kommer ny versjon til britax setene, men pga leveringsproblemer, så kommer de trolig ikke før i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for info :) vi har allerede kjøpt acta graco og trodde først at dette kunne brukes med adapter til vogna, men oppdaga hvertfall etterpå at det det er en annen babyjogger vogn dette setet passer til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte kjøpe ekstra regntrekk til bagdelen. Det finnes også bilstoladaptere som er universelle. Hvertfall det vi fikk beskjed om på barnas hus. Vi kjøpte ikke det da, men skulle gå til alle seter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk regntrekk i gave av familien faktisk, et slikt som passer til de fleste bagvogner, tror det blir bra jeg :) og bilstolen oppdaga vi at vi kunne ha stående oppi storesøsters trille, hvis det ikke fungerer i lengden skal jeg sjekke om de selger universelt adapter her i byen. Takk for info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fikk regntrekk i gave av familien faktisk, et slikt som passer til de fleste bagvogner, tror det blir bra jeg :) og bilstolen oppdaga vi at vi kunne ha stående oppi storesøsters trille, hvis det ikke fungerer i lengden skal jeg sjekke om de selger universelt adapter her i byen. Takk for info :)

 

Hei! Vet ikke om du er aktiv her inne lenger, men prøver likevel. Fungerer det med det regntrekket du bruker? Er det åpning framme? Husker du hva det heter/hvor det er kjøpt? Jeg kjøpte som sagt det trekket som hører til, men det er nesten helt tett. Kommer lite luft inn til babyen, og det fungerer dårlig. Litt av poenget er jo at babyen skal få frisk luft når vi er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk regntrekk i gave av familien faktisk, et slikt som passer til de fleste bagvogner, tror det blir bra jeg :) og bilstolen oppdaga vi at vi kunne ha stående oppi storesøsters trille, hvis det ikke fungerer i lengden skal jeg sjekke om de selger universelt adapter her i byen. Takk for info :)

 

Hei! Vet ikke om du er aktiv her inne lenger, men prøver likevel. Fungerer det med det regntrekket du bruker? Er det åpning framme? Husker du hva det heter/hvor det er kjøpt? Jeg kjøpte som sagt det trekket som hører til, men det er nesten helt tett. Kommer lite luft inn til babyen, og det fungerer dårlig. Litt av poenget er jo at babyen skal få frisk luft når vi er ute.

 

 

Det hørtes jo ikke kos ut:( vi har originaltrekk og, men siden mini fortsatt koser seg i magen har vi ikke tatt det ut av esken. Her finner du mange varianter dersom det originale er håpløst. http://www.mimmis.no/kategori/200-regntrekk.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk regntrekk i gave av familien faktisk, et slikt som passer til de fleste bagvogner, tror det blir bra jeg :) og bilstolen oppdaga vi at vi kunne ha stående oppi storesøsters trille, hvis det ikke fungerer i lengden skal jeg sjekke om de selger universelt adapter her i byen. Takk for info :)

 

Hei! Vet ikke om du er aktiv her inne lenger, men prøver likevel. Fungerer det med det regntrekket du bruker? Er det åpning framme? Husker du hva det heter/hvor det er kjøpt? Jeg kjøpte som sagt det trekket som hører til, men det er nesten helt tett. Kommer lite luft inn til babyen, og det fungerer dårlig. Litt av poenget er jo at babyen skal få frisk luft når vi er ute.

 

 

Det hørtes jo ikke kos ut:( vi har originaltrekk og, men siden mini fortsatt koser seg i magen har vi ikke tatt det ut av esken. Her finner du mange varianter dersom det originale er håpløst. http://www.mimmis.no/kategori/200-regntrekk.aspx

 

Takk for svar :) skal ta en titt der. Vil nesten anbefale deg å levere det inn igjen og kjøpe ett med åpning framme. De fraråder jo å bruke teppe foran åpningen, og dette er enda tettere. Bare et lite luftehull på hver side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk regntrekk i gave av familien faktisk, et slikt som passer til de fleste bagvogner, tror det blir bra jeg :) og bilstolen oppdaga vi at vi kunne ha stående oppi storesøsters trille, hvis det ikke fungerer i lengden skal jeg sjekke om de selger universelt adapter her i byen. Takk for info :)

 

Hei! Vet ikke om du er aktiv her inne lenger, men prøver likevel. Fungerer det med det regntrekket du bruker? Er det åpning framme? Husker du hva det heter/hvor det er kjøpt? Jeg kjøpte som sagt det trekket som hører til, men det er nesten helt tett. Kommer lite luft inn til babyen, og det fungerer dårlig. Litt av poenget er jo at babyen skal få frisk luft når vi er ute.

 

 

Det hørtes jo ikke kos ut:( vi har originaltrekk og, men siden mini fortsatt koser seg i magen har vi ikke tatt det ut av esken. Her finner du mange varianter dersom det originale er håpløst. http://www.mimmis.no...-regntrekk.aspx

 

Takk for svar :) skal ta en titt der. Vil nesten anbefale deg å levere det inn igjen og kjøpe ett med åpning framme. De fraråder jo å bruke teppe foran åpningen, og dette er enda tettere. Bare et lite luftehull på hver side.

 

æsj.. spørsmålet er jo om vi får levert det. Kjøpte det for ganske mange uker siden, på salg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...