Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Jeg har blitt dårlig. Øvre luftvei infeksjon, tett og alt e tungt. Fikk antibiotika, men må si jeg ikke liker at jeg som er gravid skal ta det.msoden legen sa han ga det om jeg ikke ble bra av meg selv, som jegikke ble. Baaah, er gravide lett fort bli fortere syk?
Gjest SHOC Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Du får heller være glad for at du bor i et land der du får god behandling og legemidler som ikke er til fare for barnet ditt. Synes det blir sutrete, jeg vil ikke ta medesiner for å bli frisk. Legen hadde ikke skrevet dem ut hvis du ikke trengte dem.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Det er ikke noe problem å bruke medisiner som antibiotika mens man er gravid, men det er viktig at man får medisiner som gravide kan bruke og det vil jeg tro legen din har tenkt på. Hvis du er syk og ikke blir frisk uten og legen mener du har en bakterieinfeksjon, så er det bare tull å ikke ta medisinen. Bedre det enn å ende opp med å bli lagt inn på sykehus fordi du bare blir dårligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå