Sanne12345 Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Hei Jeg heter Sanne Michelle, og har akkuratt startet med tupperware. Syns det virket veldig morsomt å drive med dette, og likte produktene veldig godt. Så jeg ville selge det videre. Regner med at mange har hørt om tupperware. Om ikke så er dette flotte (for det meste) kjøkkenprodukter som skal gjøre hverdagen enklere. Eks. Dette er produkter som ikke selges i butikk, fordi de gjerne må finnes ut av hvordan de brukes, og da er det lettere og dra på et så kalt tupperware party og lære det. Det er absolutt ikke vanskelig. Men man skjønner jo ikke hva alt er til når man ser det sånn med første øyekast. Jeg syns tupperware er utrolig smart, og at det absolutt gjør hverdagen enklere. Det er morsomt å bruke, lett å bruke osv osv. Tupperware party hører man jo ikke om så mye lenger. Men jeg har blitt rekrutt i tupperware og skal snart ha et party. Her vil Sjefen i min gruppe som har drevet med dette i 15 år komme og fortelle om produktene og gi alle en katalog så dere kan se på alle de flotte tingene. Alle får også en gave. Kjempe spennende Så om noen er interessert i tupperware er det bare å ta kontakt på tlf nr. 90 53 15 43. Jeg bor i Rælingen, som er 5 minutter unna Lillestrøm. Og mitt party er på Søndag kl.15. 00 Ta gjerne kontakt for spm og om du vil delta. Om du ikke kan delta , men likevel er interessert kan du også ta kontakt. Så kan du få en katalog
*venter en liten gutt feb* Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 jeg har drevet på med tupperware i over 2 år og stor koser meg. er ikke så aktiv som mange andre men koser meg veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå