Chelseafan Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Veldig spent Første gang for meg er snart i uke 22 .
Chelseafan Skrevet 19. september 2012 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2012 Alt var bra med babyen vår <3 hørte hjerteslagene:)
November-spire-79 Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Ja er det ikke digg Jeg gleder meg alltid til å komme til jordmora Høre vesla sine hjerteslag er som musikk Skal en tur i morgen, og jeg kjenner at det skal bli så gøy
Chelseafan Skrevet 19. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2012 Ja er veldig kos . Du skal ho snart få ho du:) ikke så lenge igjen for deg
November-spire-79 Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Etter uke 18 synes jeg at tiden gikk mye fortere. Det værste var fra uke 4 til uke 18 Nå raser tiden av sted, og jeg klør meg i hodet og tenker at nå kommer hun snart....hjelp hehe
Chelseafan Skrevet 19. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2012 Ja den forstår jeg:) synes det går altfor fort selv,synes denne mnd akkurat er begynt og i morgen er det den 20 alt
LivHeidi Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Etter uke 18 synes jeg at tiden gikk mye fortere. Det værste var fra uke 4 til uke 18 Nå raser tiden av sted, og jeg klør meg i hodet og tenker at nå kommer hun snart....hjelp hehe Akkurat sånn er det
snipp&snapp Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 koselig å være hos jordmor føler hun tar seg mye bedre tid osv . Bra jeg så den tråden her for da husket jeg på å bestille ny time nå hehe fikk time i uke 18 gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå