Gå til innhold

Da skal jeg til Jordmora :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig spent :) Første gang for meg :) er snart i uke 22 :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt var bra med babyen vår <3 hørte hjerteslagene:)

Skrevet

Ja er det ikke digg ;)

Jeg gleder meg alltid til å komme til jordmora ;) Høre vesla sine hjerteslag er som musikk ;) Skal en tur i morgen, og jeg kjenner at det skal bli så gøy :)

Skrevet

Ja er veldig kos :). Du skal ho snart få ho du:) ikke så lenge igjen for deg :)

Skrevet

Etter uke 18 synes jeg at tiden gikk mye fortere. Det værste var fra uke 4 til uke 18 ;) Nå raser tiden av sted, og jeg klør meg i hodet og tenker at nå kommer hun snart....hjelp hehe

Skrevet

Ja den forstår jeg:) synes det går altfor fort selv,synes denne mnd akkurat er begynt og i morgen er det den 20 alt :)

Skrevet
Etter uke 18 synes jeg at tiden gikk mye fortere. Det værste var fra uke 4 til uke 18 ;) Nå raser tiden av sted, og jeg klør meg i hodet og tenker at nå kommer hun snart....hjelp hehe

 

Akkurat sånn er det :D

Skrevet

koselig å være hos jordmor :) føler hun tar seg mye bedre tid osv .

Bra jeg så den tråden her for da husket jeg på å bestille ny time nå hehe fikk time i uke 18 :) gleder meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...