lilleboll Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Sitter å ser på div. utstyr man trenger til lille kommer ut av magehula. <3 .Også lurer jeg på om dette er noe man Må kjøpe på forhånd? Og i såfall... hva er best av mikro og elektrisk sterilisator? ( Er mye å sette seg inn i gitt )
AO3 Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Jeg ville ikke kjøpt sterilisator før fødsel med mindre jeg visste 100% sikkert at babyen ble flaskebarn. Hvis du har tenkt å amme, så vent med sterilisatorinnkjøp til det eventuelt blir nødvendig. Jeg har ikke prøvd begge deler, men jeg synes mikrosterilisator var veldig praktisk. Jeg kjøpte den egentlig mest fordi de var billigere enn en elektrisk sterilisator.
lilleboll Skrevet 19. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2012 takk for svar! tror jeg gjør som du sier å venter å ser ble bare så usikker når det sto på "innkjøpsliste før fødselen" ,på nett. Men må vel se an mye av slikt også
VinterSol+2 Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 de innkjøpslistene er jo helt drøye, da. jeg venter barn nr tre, har aldri hatt en sterilisator i hus. Det jeg har trengt å sterilisere har jeg kokt opp i ei gryte...
AO3 Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 de innkjøpslistene er jo helt drøye, da. jeg venter barn nr tre, har aldri hatt en sterilisator i hus. Det jeg har trengt å sterilisere har jeg kokt opp i ei gryte... Jeg kokte i gryte i starten, men det er endel styr, og helt ærlig - i ammetåka, uten søvn, så hadde jeg kommet til å brenne ned huset hvis jeg skulle gjort det. Det er MYE enklere med sterilisator. Så om man har 100% flaskebarn vil jeg si det er et must å ha sterilisator, men hvis man bare gir en flaske innimellom trenger man det ikke. Synes jeg.
AO3 Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 takk for svar! tror jeg gjør som du sier å venter å ser ble bare så usikker når det sto på "innkjøpsliste før fødselen" ,på nett. Men må vel se an mye av slikt også Enig i hun over her - de innkjøpslistene er jo til å bli svett av. Man trenger faktisk ikke Så mye ting i starten. Mye er av typen "kjekt å ha" (hvis man gidder), men slett ikke noe man Må ha. Sterilisator kan du godt vente med. Butikkene stenger ikke etter fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå