Gå til innhold

April/Mai/juni mager Haugesund/karmøy


W-B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei :)

Jeg venter mitt første barn i April :)

 

Har lest en plass at kvalme muligens er ett tegn på at du får

ett smart barn ;)

 

Jeg selv har hatt to aborter hvor jeg var så kvalm at jeg ikke fikk ned en eneste matbit, men denne gangen har jeg ikke merket noe særlig til det..

Endret av Laluuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er helt ny her på forumet.

Jeg kommer fra Haugesund og venter mitt første barn i mai.

 

Er utrolig spennende og skummelt :)

 

Formen er egentlig gaske bra, bortsett fra at jeg er litt generelt uggen (lite matlyst) og periodevis utrolig trøtt.

 

Hadde vært veldig koselig å bli kjent med andre fra Haugesund som er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg på ultralyd for første gang. Helt utrolig å se mini, plutselig ble det veldig virkelig at det er noen der inne :) Går bare rundt og smiler i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes det er aaalt for lang tid til vi får ultralyd altså :P

 

I går var jeg i badehallen med mi mye yngre søster, og da vi dusjet spurte hun plutselig om jeg hadde baby i magen :P

 

Jeg har tidligere hatt to aborter, 1 gangen hadde hun sagt til mamma at hun ville kjøpe klær til babyen min da de var og handlet.. Andre gangen såg hun lurt på meg og spurte hvorfor jeg hadde fått så stor mage (når jeg ikke var langt på vei, og magen ikke viste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo så herlige de små da :-) Eldste jentå mi trodde ikke på meg når jeg fortalte det. Hun er 4år å sa. Bare at jeg ikke hadde noko mage :-) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noe nytt og spennende som har skjedd siden sist, eller? Lenge siden noen har skrevet her.. Vi er jo kommet et stykke inn i graviditeten nå ;) Jeg har begynt å kjenne spark på utsiden. Er 18 + 4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere:)

Nå har jeg vært på ultralyd. Utrolig kjekt! :) Alt så fint ut med den lille og vi venter en liten gutt :) Gleder oss utrolig masse. Kjekt å vite hva det blir for da ble det mye mer virkelig syns jeg.

 

Har dere andre vært på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt! :)

 

Jeg var på ul og fikk vite at babyen har tarmbrokk :( Så h*n må opperere rett etter fødselen og vi må til bergen for diagnostering og masse stress! :/ Ellers var alt i sin skjønneste orden :)

 

Klarte aldri å bestemme meg for om jeg ville vite kjønn eller ikke, så det er fremdels ukjent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som er aktive her?

 

Jeg er førstegangsfødende og bor i Haugesund. Venter to jenter og har termin 28.juni :) Siden det er to regner jeg med de kommer litt tidligere enn terminen.

 

Er fra Trondheim, så har kun mannens nettverk her. Håper å kunne bli kjent med trivelige folk i barselgruppe etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...