Gå til innhold

Foreldrepenger fra nav denne mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer de inn på kontodenne mnd tro?

Står 25/9 men sist stod det 23/8 og da hadde jeg pengene på konto 21/8. Håper de kan komme inn på fredag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så lei av alle trådene med når trur du pengene kommer. Jeg er ikke synsk så det aner jeg ikke! De kommer når de kommer :)

Skrevet

Forhold deg til at de kommer 25. du. Så slipper du å bli skuffet hvis de ikke kommer før.

Skrevet

om de kommer tidligere så tipper jeg tidligst mandag, men husk de kan komme senere og, 25. er bare en dato som noen får på, noen tidligere andre senere, jeg opplevde alt fra 2 dager fortidlig til 3 dager overtid!

Skrevet

"Foreldre- og svangerskapspenger utbetales etterskuddsvis, og skal være på konto innen siste virkedag i måneden. "

Jeg tipper det kommer mandag om de kommer tidligere, hvis ikke kan det faktisk gå helt til neste fredag ;)

Skrevet

Men jeg tenker at det må jo være et mønster i det? Altså at siden jeg hadde det på konto to dager før datoen sist så har jeg det denne gangen også. Alle pengene blir jo overført samtidig til alle brukerne også er det opp til hvilken bank du har hvor lang tid det tar før du får de.

HI

Skrevet

Er så lei av alle trådene med når trur du pengene kommer. Jeg er ikke synsk så det aner jeg ikke! De kommer når de kommer :)

Hvorfor svarer du i sånne tråder da hvis du er så sinnsykt lei av de?? Takk for svaret forresten, du var til mye hjelp!!

Skrevet

Trenger ikke skje vær mnd, mine penger kom stort sett 2 dager før, men var utbet en tirsdag som nå så kom de ikke fredag men mandag, og det hente at de kom siste dag i mnd, er ikke noe mønster i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...