Gå til innhold

Hvordan vil du fremstå her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsom? Skarp? Trygg? Skummel? Åpen? Snill? Kunnskapsrik? Hva skulle du ønske folk oppfattet deg som?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg framstår som meg selv, oppegående vil vell de.fleste?

For vist jeg ønsker f.eks å fremstå som morsom, så er nok ikke alle like enig i det nok ;)

Skrevet

Prøver å fremstå med menneskelighet og forstålese. Men når ting blir for dumt i mine øyne, får jeg litt pigger...

Når noen er stygge med andre, blir jeg litt politi.

Også er sikkert folk helt uenig med meg og mener jeg er helt uspiselig....

Skrevet

Som meg selv, på godt og vondt. :)

Skrevet

Jeg tror det ville blitt slitsomt om jeg skulle tenke over det for hvert av de tusenvis av innlegg jeg skriver her inne. Jeg håper at folk legger merke til mine gode sider også, og ikke bare biter seg fast i frustrerte sinnasvar. Jeg er vel like allsidig som folk flest, så det er vel slik jeg vil fremstå også. Som meg, på godt og vondt. :)

Skrevet

har i grunn ikke tenkt på det, men morsom vil jeg ikke fremstå, for det er jeg definitivt ikke god på å være;) men at jeg er meg selv, åpen, snill og så hjelpsom jeg kan, er jo viktig. :)

Skrevet
Morsom? Skarp? Trygg? Skummel? Åpen? Snill? Kunnskapsrik? Hva skulle du ønske folk oppfattet deg som?

Som meg selv...verken mer eller mindre.

Jeg er engasjert, oppegÅende, omsorgsfull og kritisk,- noe som passer for enkelte, og ikke for andre. Men jeg er meg selv, hele tiden :-)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg er alltid meg selv.. På godt og vondt...

Jeg er ærlig både om meg selv og mot andre, sier meningen min, og prøver å ikke såre noen. MEN enkelte ganger blir jeg bare så forbanna at da kommer svarene krassere ut.

Men ellers prøver jeg å svare med respekt. Man kan være uenige uten å slenge dritt. Tror jeg kan telle på én hånd de gangene jeg har gått til "angrep" på noen av dere her inne. :P

Derimot menn som behandler dama si dårlig, de får gjennomgå :P

Men alt i alt er jeg meg selv, du får det du "ser" :D

Skrevet

Me, myself and I. Har ikke så mange personligheter å velge mellom, så det er tryggest å værra sæ sjæl:-)

Skrevet

Tja, meg selv. Ser ikke grunn til å være noen annen :)

De fleste er best på å være seg selv, en oppdager fort om noen "faker" (o:

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Prøver å fremstå som myk, forståelsesfull og feminin. Men det som kommer ut på tastaturet er vel mer skarpt, kritisk og maskulint :D Haha

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ser ganske mange har høye tanker om seg selv. Oppegående er noe man ER.....

Skrevet

Snill, hjelpsom! :-)

trur eg er så lite innom med nick at folk ikkje har fått et bilde av meg (anna enn som ho distre som ikkje finner tingene sine)

Skrevet
Gammal, sur, bitter og umorsom.

Haha, så gøy. Sug lut er en av få som lykkes med å bli oppfattet høyaktig som hun vil. Virker ikke gammel eller bitter. Bare frekk og en person jeg ser ned på og syntes dårlig om.

Skrevet
Gammal, sur, bitter og umorsom.
Haha, så gøy. Sug lut er en av få som lykkes med å bli oppfattet høyaktig som hun vil. Virker ikke gammel eller bitter. Bare frekk og en person jeg ser ned på og syntes dårlig om.
Var det noen som spurte deg om din mening?
Skrevet

Nja, si det?!

Prøver vel egentlig ikke å fremstå som noe spesielt. Jeg er bare meg selv, så får det bare bli slik det blir:)

Jeg er ikke her for å gjøre meg til for noen andre, jeg er her for å delta på et forum:)

Eneste jeg har tenkt gjennom er at jeg signerer med nick og kan stå for alt jeg har skrevet:)

Skrevet

Jeg tror egentlig folk tenker for mye på hva andre tenker om dem her inne :P

For min del er jeg her av to ting.. underholdning (mange morsomme innlegg og noe å gjøre når man kjeder seg) og å få svar eller gi svar på ting jeg eller andre måtte lure på.

Så jeg har da altså ingen motiver om å bli oppfattet som noe som helst.. må også legge til at det føles ut som om man går på skolen igjen.. her er det "gjenger", utstøtte, mobbere, populære osv osv ;)

Skrevet

Som meg selv egentlig, men jeg tror ikke det lykkes helt. Har fått tilbakemeldinger her på at jeg virker så rolig, organisert, barnekjær og alvorlig, mens egentlig er jeg ikke så veldig glad i småbarn (mine egne ja), vimsete rastløs og bruker humor hele tiden om alt mulig, ler og smiler masse og har ofte problemer med å holde meg alvorlig ;)

Skrevet (endret)

hmm, tja, jeg blir ikke fornærmet om noen beskriver meg som klok, oppegående, humoristisk.

Flere, både her og irl, har den senere tid kalt meg sterk (psykisk), storsinnet og fornuftig. Jeg takker for det og setter pris på den tilbakemeldingen også.

Om jeg skulle bli kalt sur så kan nok det også stemme innimellom, men jeg vil jo helst ikke fremstå som dum og slem naturligvis. Selv om jeg på noen områder og situasjoner nok kan være det også.

Endret av den perfekte mor
Skrevet

Har eg ikkje tenkt over eigentleg, men vil tru eg framstår omtrent som eg er. Litt for direkte og for lite var for at ein del ikkje toler å bli spøkt med til å bli likt av alle.

Men skal ein prøve å bli likt av alle misser ein lett seg sjølv, det er nok å bli likt av sine nærmaste, respektert av dei ein omgås med og i det minste ikkje blir oppfatta som slem av resten. I tilfelle ber eg om årsaking, eg ynskjer ikkje å bli oppfatta som slem mot nokon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...