Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Har forelsket meg litt i dette navnet, hvilke asossiasjoner har dere til det?
Chelseafan Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Synes det er veldig fint Men sikkert fordi jeg er super fan av han Svenske Stellan Skuspilleren
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Nydelig, elsker dette navnet. Litt utenom de vanlige toppliste navnene, helt nydelig :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Synes det er veldig fint Men sikkert fordi jeg er super fan av han Svenske Stellan Skuspilleren Hotel cæsar
Chelseafan Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 der var det også en ja men tenkte på Stellan Skarsgård han og Alexander er jeg stor fan av, de er jo prikk like også
It's all about me Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Tenker på Stellen i Hotell Cæsar som sjarmerte meg i senk
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Så bra at dere er positive. Flere som har tanker rundt navnet? HI
O`Neill Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 Jeg liker navnet.. Tenker da på Stellan Skarsgård.. og så har en av mine favoritt skuespillere, Paul Bettany og Jennifer Connely har en sønn som heter det (Han oppkalt etter Stellan Skarsgård faktisk )
Vicky Pollard sin datter Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Likte det ikke, Stellan, høres hjemmelaget ut lizzom
*Yuna* Skrevet 19. september 2012 #12 Skrevet 19. september 2012 Begynt og like det etter jeg så han i Cæsar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå