Gå til innhold

Hva med navnet Stellan?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forelsket meg litt i dette navnet, hvilke asossiasjoner har dere til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er veldig fint :) Men sikkert fordi jeg er super fan av han Svenske Stellan Skuspilleren :)

Skrevet

Nydelig, elsker dette navnet. Litt utenom de vanlige toppliste navnene, helt nydelig :-)

Skrevet
Synes det er veldig fint :) Men sikkert fordi jeg er super fan av han Svenske Stellan Skuspilleren :)

 

Hotel cæsar

Skrevet

der var det også en ja :) men tenkte på Stellan Skarsgård :) han og Alexander er jeg stor fan av, de er jo prikk like også

Skrevet

Tenker på Stellen i Hotell Cæsar som sjarmerte meg i senk :)

Skrevet

Så bra at dere er positive. :)

 

Flere som har tanker rundt navnet?

 

HI

Skrevet

Jeg liker navnet..

Tenker da på Stellan Skarsgård.. og så har en av mine favoritt skuespillere, Paul Bettany og Jennifer Connely har en sønn som heter det (Han oppkalt etter Stellan Skarsgård faktisk :) )

Skrevet

Likte det ikke, Stellan, høres hjemmelaget ut lizzom

Skrevet

Langt fra hjemmetlaget det da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...