Gå til innhold

Nyfødte dør på A-hus pga bemanningsproblemer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sjokkert av å lese denne artikkelen i vg:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10045887

Tiden det tar før gutten i denne saken får hjelp høres helt håreisende ut. Jeg hadde aldri i verden godtatt det, og ikke hadde jeg turt å føde på dette sykehuset heller.

Hva tenker dere andre? Og dere som har A-hus som nærmeste sykehus; Får dere forsikringer om at dere vil bli ivaretatt med tanke på hvor mye det har vært skrevet i media om for lav bemanning som har resultert i dødsfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg sett statistikken på unaturlige dødsfall fra andre sykehus, men jeg frykter at Ahus ikke er så veldig mye verre enn andre sykehus.

Mitt barn nummer to er født på Ahus, jeg har en nær venninne som er jordmor der og mitt inntrykk er at de i hovedsak jobber svært godt. Hvis jeg skulle fått flere barn, ville jeg ikke vært redd for ivaretakelsen på Ahus.

Akkurat nå er pappa'n min innlagt der og jeg skjønner at det er utrolig tøft for alle de ansatte som gjør en veldig god jobb å hele tiden skulle forsvare at de faktisk jobber. Dette blir fort en ond sirkel der folk begynner å søke seg vekk fordi fokuset er så ensidig negativt.

Skrevet

Ahus er jo virkelig Ekstrem synes jeg,men trodde ikke baby skulle være lengre enn 14 dager over i magen. Lille Liam var jo 16 dager på overtid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...