Gå til innhold

Kan dere ta en utfordring for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finne en bolig dere kunne tenke dere å bodd i, som har grei plass til to voksne og to barn. Til under 3,6 mill i Rogaland.

IKKE Haugesund, Karmøy, Strand, Eigersund,Tysvær,Utsira, Bokn, Suldal, Sokndal, Bjerkreim, Hjelmeland, Lund og Sauda ;)

JA, det er en utfordring...kjempevanskelig!

Og, helst ikke Hå kommune heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange steder er igjen da, om vi eliminerer alle plassene du ramset opp? Hadde det ikke vært lettere å heller si _hvor_ du vil bo?

Skrevet

Hehe...kanskje d ;) Mellom Stavanger- Bryne :)

HI

Skrevet
Hehe...kanskje d ;) Mellom Stavanger- Bryne :) HI

men kunne du tenkt deg å bo mot ålgård da? :/ bogafjell er vel en fin plass til litt mindre priser om du tenker større hus.. regner med du allerede har sett på finn ;)

Skrevet

Du ekskluderer jo de fleste steder. Vi leter etter hus i Førde, og man får ikke noe der heller til den prisen.

Skrevet

ÅlgÅrd er fint. Bogafjell topp. Men budsjettet et maks 3,6 :/

Vanskelig...

HI

Skrevet
Du ekskluderer jo de fleste steder. Vi leter etter hus i Førde, og man får ikke noe der heller til den prisen.

det ekskluderer ikke de fleste, haugesund er jo 2 timer kjøretur fra stavanger, egersund 1.5 andre veien.. Selv om du vil bo i rogaland forstår jeg godt hun vil holde seg så pass i nærheten av byen at det kun blir en liten kjøretur... karmøy, bjerkreim osv er bare småsteder i nærheten av egersund og karmøy... hvis hun hadde listet opp alle smånavnene i stavanger-sandnesområdet hadde det blitt mye mer og ikke enklere nei! ;)

Skrevet

Takk takk :)

Nærbø blitt litt langt sør :/

Og det siste var litt lite for to voksne og to barn, synes jeg.

Huff...vanskelig :(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...