BellaSuz Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Aldri se greys anatomy når man er gravid, hormonell og superfølsom, og er mor gråter over sin premature døde baby....!!
Chelseafan Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Ja det var veldig trist,men tror det var best for han
Mammaaaaaa Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Neeeiiiiii skal ikke se greys før på lørdag og så måtte jeg inn å lese! ååååhhh
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Kanskje du burde ha skrevet i overskiften om spoileren...
BellaSuz Skrevet 18. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2012 Sorry, tenkte ikke at det går i reprise.... Bruker alltid å se det på tirsdager jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Sorry, tenkte ikke at det går i reprise.... Bruker alltid å se det på tirsdager jeg. Ser det alltid lørdager, er csi på tirsdager... Men altså, det er ikke noe krise, men da vet du det til neste gang
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Sorry, tenkte ikke at det går i reprise.... Bruker alltid å se det på tirsdager jeg. Ser det alltid lørdager, er csi på tirsdager... Men altså, det er ikke noe krise, men da vet du det til neste gang Og jeg er verken gravid eller hormonell, men griner av greys nesten hver episode:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå