Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Først litt bakgrunn: Jeg er 100% alene med et barn på 3 år. Jeg er i full jobb mandag til fredag, 08:00-16:00. Jeg har ingen familie i nærheten og har aldri barnevakt. Grunnen til at jeg ikke har barnevakt er at jeg mangler overskudd til å gjøre noe på kveldene og jeg bruker kveldene til husarbeid og slikt. Alt har vært fint helt til nå, men i det siste opplever jeg at jeg til stadighet får prikking i hodet, som om hodebunnen er full av maur, jeg er gjennomvåt av svette når jeg våkner, har mageproblemer (veksler mellom forstoppelse og diarè - bæsjer kanskje 1-2 ganger i uka), har lite matlyst, glemmer ofte hva folk sier selv om de nettopp har sagt det, jeg er svimmel, får tåkesyn og kan plutselig oppleve skjelvinger, både i armene og i stemmen når jeg snakker. Hva er det som skjer med meg? Har jeg blitt sliten uten at jeg har merket det? Eller noe annet?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Test deg for stoffskiftesykdom.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Skulle til å skrive det samme som første anonym.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Test deg for stoffskiftesykdom. Åhh, kanskje det? Tenker Å ringe fastlegen for Å bestille en time og da kan jeg nevne det. Takk! HI
Katta_ Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Jeg opplevde noe lignende for ca. ett år siden. Jeg var rett og slett fysisk og psykisk utslitt!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Jeg opplevde noe lignende for ca. ett år siden. Jeg var rett og slett fysisk og psykisk utslitt! Jeg kjenner at jeg er litt sliten, men ikke noe mer enn det som er normalt, tror jeg? Ekkelt å ha det slik.... Håper du er bedre i dag, Marka HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 OI, har det på AKKURAT samme måte. De samme symptomene også.. Trodde jeg bare var sliten rett og slett. Men min mor har problemer med stoffskiftet vet jeg, så tror jeg også må ta meg en tur til legen snart!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 OI, har det på AKKURAT samme måte. De samme symptomene også.. Trodde jeg bare var sliten rett og slett. Men min mor har problemer med stoffskiftet vet jeg, så tror jeg også må ta meg en tur til legen snart! Vi får gå "sammen" og fortelle hverandre om det etterpå. Lykke til! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå