Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Må innrømme at jeg ler litt av henne i de FANCY klærne i de bondegårds-omgivelsene
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 http://fotballfrue.n...09/DSC06900.jpg Huff så syk hun ser ut nå Håper virkelig hun får hjelp
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Måtte le litt av det scampi innlegget også. Tar NULL selvkritikk. Litt morsomt med tanke på at hun var såå imot dyreplageri, men ødelegge planeten kan hun gjerne bidra med Klemz <3
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Måtte le litt av det scampi innlegget også. Tar NULL selvkritikk. Litt morsomt med tanke på at hun var såå imot dyreplageri, men ødelegge planeten kan hun gjerne bidra med Klemz <3 Tror du glemmer noe annet også, ekte skinnsko og skinveske(r?)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Hun skriver hele tiden at hun spiser så mye. det er umulig å spise mye med den kroppen der.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Måtte le litt av det scampi innlegget også. Tar NULL selvkritikk. Litt morsomt med tanke på at hun var såå imot dyreplageri, men ødelegge planeten kan hun gjerne bidra med Klemz <3 Tror du glemmer noe annet også, ekte skinnsko og skinveske(r?) Ikke minst Det er faktisk noe som går igjen i mange blogger.. Så imot dyreplageri, men bare visse typer virker det som. Hmm
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Huff, så mager hun er... Knoklete fingre og "firkant-tiss", ser ikke mye sunt ut.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 Det her er ikke for å være frekk, men burde hun ikke vært liiitt større om hun trener så mye som hun sier? (Følger ikke med bloggen, men mener å ha fått med meg det, hehe) Tenker i forhold til muskler og sånt.. skjønner jo at man blir mager om man trener mye og spiser lite osv.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #9 Skrevet 18. september 2012 Synes hun blir bare magrere og magrere :S
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #11 Skrevet 19. september 2012 Du kan ikke akkurat legge på deg så mye når mannen din er en fyrstikk og har offentlig uttrykket sin kjærlighet til magre damer.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #12 Skrevet 19. september 2012 Sjaaaaaalusi................. Haha, seriøst? Nei, jeg er ikke sjalu på damer med ribbein stikkende ut i alle retninger, som ser ut som skjelett. Jeg var ca like mager da jeg var i tenårene og HATET kroppen min. Nå er jeg 10 kilo tyngre og trives med former, pupper og kvinnelig utseende. Ansiktet hennes er derimot utrolig pent. Ikke at jeg er SJALU av den grunn (lær deg forskjell på sjalusi og misunnelse!!!)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #13 Skrevet 19. september 2012 Du kan ikke akkurat legge på deg så mye når mannen din er en fyrstikk og har offentlig uttrykket sin kjærlighet til magre damer. å joda, hvis man klarer å tenke selv og ikke bare føyer seg etter mannen så... Hadde min mann ytret ønske om at jeg skulle se slik ut, så hadde jeg foreslått at han kunne finne noen andre.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #14 Skrevet 19. september 2012 http://fotballfrue.n...09/DSC06900.jpg Huff så syk hun ser ut nå Håper virkelig hun får hjelp Er dette henne? Hun har dunlag på overarmene.....Det er tegn på for lite underhudsfett....Mange er naturlig magre, ja kan nesten se syk ut, men det som er ulikt fra de og de som er unaturlig tynne er at en unaturlig tynn vil få et ansikt likt det fanger i konsentrasjonsleire hadde. Ser man bilder derifra ser alle lik ut...Øyne stikker litt ut, leppene forsvinner blir liksom for mye tenner....(tenk hodeskall som man drar hud utenpå og setter inn et par glasseØyne....) Et annet tegn på at den tynne er syk er "Pels"....Hele kroppen får et tynt dunlag, som var VELDIG synlig på dette bildet..KAN være bare tilfeldigheter, men se utvilsomt litt tvilsomt ut. Men nå fØlger ikke jeg med fotballfrue da... Men vet at hun har som mål og lØpe 5mil iuka, og tror ikke hun trener annet enn lØping. Og siden jeg selv elsker og lØpe skulle jeg Ønske at jeg hadde den muligheten, men det blir ikke fØr jeg får råd til tredemØlle som er bra nok. For jeg må trene hjemme, for kan ikke forlate barna Og når man lØper så mye så skal det mye til fØr man legger på seg, de aller fleste ville blitt slanke og med litt restruksjon i matveien er det nok fort gjort og gå ned en del kilo..........
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #15 Skrevet 19. september 2012 http://fotballfrue.n...09/DSC06900.jpg Huff så syk hun ser ut nå Håper virkelig hun får hjelp Er dette henne? Hun har dunlag på overarmene.....Det er tegn på for lite underhudsfett....Mange er naturlig magre, ja kan nesten se syk ut, men det som er ulikt fra de og de som er unaturlig tynne er at en unaturlig tynn vil få et ansikt likt det fanger i konsentrasjonsleire hadde. Ser man bilder derifra ser alle lik ut...Øyne stikker litt ut, leppene forsvinner blir liksom for mye tenner....(tenk hodeskall som man drar hud utenpå og setter inn et par glasseØyne....) Et annet tegn på at den tynne er syk er "Pels"....Hele kroppen får et tynt dunlag, som var VELDIG synlig på dette bildet..KAN være bare tilfeldigheter, men se utvilsomt litt tvilsomt ut. Men nå fØlger ikke jeg med fotballfrue da... Men vet at hun har som mål og lØpe 5mil iuka, og tror ikke hun trener annet enn lØping. Og siden jeg selv elsker og lØpe skulle jeg Ønske at jeg hadde den muligheten, men det blir ikke fØr jeg får råd til tredemØlle som er bra nok. For jeg må trene hjemme, for kan ikke forlate barna Og når man lØper så mye så skal det mye til fØr man legger på seg, de aller fleste ville blitt slanke og med litt restruksjon i matveien er det nok fort gjort og gå ned en del kilo.......... Oi oi, du har så rett. Blir jo snart et fjærkre jo!
mrsrogaland. Skrevet 19. september 2012 #16 Skrevet 19. september 2012 Sjaaaaaalusi................. Haha, seriøst? Nei, jeg er ikke sjalu på damer med ribbein stikkende ut i alle retninger, som ser ut som skjelett. Jeg var ca like mager da jeg var i tenårene og HATET kroppen min. Nå er jeg 10 kilo tyngre og trives med former, pupper og kvinnelig utseende. Ansiktet hennes er derimot utrolig pent. Ikke at jeg er SJALU av den grunn (lær deg forskjell på sjalusi og misunnelse!!!) om du ikke er sjalu, eller misunnelig som du sier, så vet du hvertfall ikke hvordan du behandler andre mennesker. Jeg kan tenke mitt om fotballfrue, men har ingen glede av å henge ut firkanttissen hennes, ribbeina som stikker ut og rakke ned på hennes utseende. Blir litt flau når jeg tenker at dere er voksne mennesker som sitter å trekker konkulsjoner og rakker ned på et annet menneske dere ikke kjenner. Lavmål, spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #17 Skrevet 19. september 2012 Sjaaaaaalusi................. Tuller du?! Jeg hadde ikke ville sett slik ut om jeg så hadde blitt betalt for det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #18 Skrevet 19. september 2012 http://fotballfrue.n...09/DSC06900.jpg Huff så syk hun ser ut nå Håper virkelig hun får hjelp Er dette henne? Hun har dunlag på overarmene.....Det er tegn på for lite underhudsfett....Mange er naturlig magre, ja kan nesten se syk ut, men det som er ulikt fra de og de som er unaturlig tynne er at en unaturlig tynn vil få et ansikt likt det fanger i konsentrasjonsleire hadde. Ser man bilder derifra ser alle lik ut...Øyne stikker litt ut, leppene forsvinner blir liksom for mye tenner....(tenk hodeskall som man drar hud utenpå og setter inn et par glasseØyne....) Et annet tegn på at den tynne er syk er "Pels"....Hele kroppen får et tynt dunlag, som var VELDIG synlig på dette bildet..KAN være bare tilfeldigheter, men se utvilsomt litt tvilsomt ut. Men nå fØlger ikke jeg med fotballfrue da... Men vet at hun har som mål og lØpe 5mil iuka, og tror ikke hun trener annet enn lØping. Og siden jeg selv elsker og lØpe skulle jeg Ønske at jeg hadde den muligheten, men det blir ikke fØr jeg får råd til tredemØlle som er bra nok. For jeg må trene hjemme, for kan ikke forlate barna Og når man lØper så mye så skal det mye til fØr man legger på seg, de aller fleste ville blitt slanke og med litt restruksjon i matveien er det nok fort gjort og gå ned en del kilo.......... Hun trener styrke med personlig trener i helsestudio i tillegg til lØping, hun trener også styrke hjemme. Så hun er temmelig fit, hun har tydelige muskler bl.a på magen og nærmest ingenting underhudsfett. Hun er så "deffet" som fitnessutØvere er fØr konkurranser absolutt hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #19 Skrevet 19. september 2012 Sjaaaaaalusi................. Haha, seriøst? Nei, jeg er ikke sjalu på damer med ribbein stikkende ut i alle retninger, som ser ut som skjelett. Jeg var ca like mager da jeg var i tenårene og HATET kroppen min. Nå er jeg 10 kilo tyngre og trives med former, pupper og kvinnelig utseende. Ansiktet hennes er derimot utrolig pent. Ikke at jeg er SJALU av den grunn (lær deg forskjell på sjalusi og misunnelse!!!) om du ikke er sjalu, eller misunnelig som du sier, så vet du hvertfall ikke hvordan du behandler andre mennesker. Jeg kan tenke mitt om fotballfrue, men har ingen glede av å henge ut firkanttissen hennes, ribbeina som stikker ut og rakke ned på hennes utseende. Blir litt flau når jeg tenker at dere er voksne mennesker som sitter å trekker konkulsjoner og rakker ned på et annet menneske dere ikke kjenner. Lavmål, spør du meg! å joda, jeg vet hvordan man behandler andre. Når man har offentlig blogg og ønsker å fremstå som forbilde for unge jenter, så Må man tåle kritikk hvis andre synes slik forbilde er usunt. Jeg har ikke skrevet om firkanttiss (for et fjortisuttrykk forresten), men ribbeina skal IKKE stikke ut under klærne på folk med mindre de er syke. Har mange venninner i forskjellige fasonger, men det blir noe annet enn en offentlig person som prøver å fremstå som sunn.
L-8 Skrevet 19. september 2012 #20 Skrevet 19. september 2012 Hva er firkanttiss? Jeg synes forøvrig hun ser ganske bra ut jeg da. Ja, hun kunne godt hatt noen kilo til på kroppen, men sååå ille er det da ikke? Hun ser jo ut til å ha en naturlig slank figur.. Hvorvidt hun med den vekten klarer å bære frem et barn er jo en helt annen sak..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #21 Skrevet 19. september 2012 Synes ikke hun ser mye bra ut, kan ikke si jeg liker så spinkle kropper veldig, søsteren min ble akutt syk for noen år siden og var nede i en vekt på 42 kilo, var kun skinn og bein på henne, direkte grusomt og ikke ville hun at vi skulle ta bilder av henne heller. Når vi var sammens i byen og andre steder trodde folk hun hadde kreft eller var dødsyk så når man ser så tynn ut og må bruke mengder med sminke for og skjule et likbleit ansikt er det ikke mye sunnhet ute og går:((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå