Gå til innhold

BB cream?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig er det fullt av kremer som heter BB. Hva går det egentlig ut på og er det noe fornuftig, eller nok et tøysete produkt som jeg godt kan fortsette med å være foruten? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er farget dagkrem som jevner ut hudtonen din. Jeg har prøvd den fra garnier, den var bare ekkel -føltes ut som om jeg hadde på meg en maske hele dagen. Litt sur på de på vita som roste den opp i skyene, jeg bruker egentlig bare "dyre" hudpleieprodukter men gjorde et unntak. Fysj!!

Skrevet

Den er et 5 i ett produkt. Solfactor, fuktighet, farge, concealer, også husker jeg ikke den siste. :P

Jeg hørte så mye bra om den fra Garnier, men den var dårlig. Tung å ha på, luktet vondt, og funket ikke. Den passet heller ikke til min hudtone da, for de ganske standardiserte.

Skrevet

jeg bruker bare produkter fra hudpleier og reagerer fort på mye, men bb kremen fra Garnier funker veldig bra! jeg får fin hud og masse glød

Skrevet

Ah... Et samleprodukt. De har kanskje prøvd å gjøre for mye ut av den da og tatt det for langt. Kanskje like greit å holde seg til det man bruker fra før. :)

Skrevet

Jeg bruker den fra body shop! har også prøvd alt og tror svært lite på alle tøyseprodukter, men denne kjøper jeg igjen!

Skrevet

Nå blir jeg forvirret. :P Er det ikke bare et produkt som heter BB da? BB Garnier?

Eller har de fleste BBcream?

Skrevet

Ler, du spør ikke akkurat eksperten:)

Men, de unge og oppdaterte på jobben min anbefalte denne... Og lo da jeg ikke hadde hørt om BB krem.

Har nå ihvertfall kjøpt BB krem fra Body shop. Og den er utrolig fin på huden!!

Skrevet

BB står for blemish balm og finnes i mange merker. har opprinnelig blitt solgt i asia i mange år, men har de senere årene blitt introdusert i vesten.

google så finner du info

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...