Gå til innhold

Mannen som skulle stelle heime ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var i permisjon, mente mannen at jeg burde gjøre mer husarbeid når jeg allikevell "var heime og tuslet". Han har hatt ansvar for utesysler (klippe gress, luke, male hus, vaske bil etc) og jeg har hatt for de fleste innesysler (vaske gulv, klær, støvsuge, lage middag etc). Dette funket jo bra når vi bodde på et småbruk, for da var det jo mye som skulle gjøres ute også, men nå bor vi i rekkehus med en liten hageflekk, så jeg syntes at han gjorde mindre enn meg.

Nå som jeg har begynt å jobbe og han har pappaperm, så grep jeg selvsagt sjansen og spurte om vi skulle bytte ansvarsområder. Jada, det var han selvsagt med på, men jeg kom til å ville bytte etter bare en uke siden vi skal til å male utvendige vinduskarmer, mente han.

Haha, etter tre dager ser ikke huset ut. Skittentøyet velter seg utav kurven, smuler danser salsa med hybelkaniner og middagen har vært oppvarmet gryterett og posesuppe. Gresset er visst ikke grønnere på andre siden likevel. :P

Metoden anbefales på det varmeste. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å vite:-D

Skrevet

Haha, hadde en liten opplevelse med det i dag jeg óg ;) samboeren min har tatt seg to fridager, rett og slett for å slappe av litt.

I dag har jeg vært på jobb, måtte jobbe overtid, så har da jobbet litt over 9 timer i dag. Hente barn på sfo og bhg, hjelpe eldstemsnn med lekser og på foreldremøte i kveld. Så jeg, dumme dumme meg, trodde han hadde ordnet middag da jeg kom hjem med barna.... Meeeeen nei.... Kjente at da ble jeg oppgitt!!!!! ;)

Skrevet

Da jeg var student så var det forventet at jeg laget middag hver dag - jeg var tross alt "bare student" og gjorde jo aldri noe annet enn å sitte på en stol hele dagen.

Nå er han student og jeg kan se langt etter at det er noen andre enn meg som lager maten - for han har så mye å gjøre og det er så travelt og han er sååååå sliiiiiiiiiten.....!???! Mannfolk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...