Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Lillebror nærmer seg exitdatoen sin, og er fortsatt navneløs. Vi blir ikke enige, og jeg tror jeg har tenkt på de fleste navnene, men kanskje det kan dukke opp noe her. Jeg liker typiske skandinaviske og svenske navn, selv om de opprinnelig ikke er svenske. Norrøne navn er så som så. Noen navn jeg liker (men som mannen selvsagt ikke liker) er Viktor, Oscar, Henrik, Fredrik. Hjelp oss før staten gir han navnet Carosander..
Chelseafan Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Synes alle du likte var fine,synd ikke mannen er enig da. Nicklas/Niklas/Nichlas Jonas Aksel Sindre Emil Alfred Anton Simen Sander Olav Litt forskjellig navn her Lykke til
Berta_78 Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Jeg har hatt de samme navnene som deg på topp på listen. Har også hatt Filip, Sondre, Magnus, Marius, Nikolai, Niklas, Peder, Petter. Jeg ønsket meg Viktor, men det ble ikke aktuelt..
Popelko Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Casper Marcus Nikolai Niklas Benjamin Felix Emanuel Tobias Tomas Robin Aleksander Emil Andreas Leon
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Liker du Gustav? Mye mer populært i Sverige, ikke så mange som heter her til lands! Andre forslag: Niklas Ørjan Vet og om en liten gutt som heter Vilgot!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Mange fine navn,. Må nok sette meg ned å skrive en liste, er og noen navn jeg ikke har tenkt på før. Gustav har jeg ikke tenkt på, men er et interresant navn. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå