Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Var til jm igår og sjekket åpning pga rier som har kommer og gått i ei vekes tid,er moden med 2 cm åpning... har hatt masse "rier" i dag som har vert ganske kraftige... jm strippet meg ogso... tenkte å gå meg en tur ikveld, men har de noen effekt overhodet?? på og få i gang riene??
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Jeg var moden med 2cm åpning i 4 uker. Ble strippa 3 ganger og gikk masse på tur. Men skjedde ikke noe før jeg skulle settes i gang likevel. Lykke til
Popelko Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Når jeg skulle ha første min, så tok det lang tid fra riene begynte før det kom skikkelig i gang, så jeg fikk beskjed om tusle litt rundt. Det hadde ikke ingen effekt på meg, men siden jm sa det kunne hjelpe, så gjør det sikkert det for noen masse lykke til med fødsel
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 ja tenkte og gå meg en tur,og få gubben til og donere litt sæd etterpå kansje de funker... skader kansje ikke og prøve da HI
Popelko Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Nei bare kjør på med det du orker om ikke annet så får du tiden til å gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå