Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Hvordan gikk det? Valgte han deg eller "det andre"?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Han (samboer) fikk valget mellom å gå tilbake til sin eks, som han skrev meldinger til (om hvor mye han savnet det de hadde sammen) og meg.. Her sitter vi, et år etterpå, og føler vi nermer oss de vi var sammen før den hendelsen..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 På en måte. Vi hadde et avstandsforhold i 2år pga studier, og på slutten så var valget om han ville flytte hit eller at vi gjorde det slutt. Jeg kunne ikke flytte på meg pga studier, og han hadde bedre jobbmuligheter her enn der han bodde. Han flyttet hit, og tror ikek han angrer på det idag.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 JA, han fikk valget mellom å søke hjelp for problemene sine eller å komme seg ut. Han var ikke villig til ¨å få den hjelpen han trengte for å mestre sinnet sitt, så jeg måtte hive han ut, med god hjelp fra polititet. Så dette var egentlig hans valg
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Ja, pga. økonomiske disposisjoner. Vi er fremdeles gift. :-)
November-spire-79 Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Ja, enten blir det baby eller så er det slutt. Kan ikke vente mer når jeg er 33 år og han fortsatt ikke er klar etter 7 år...... Det ble baby da...........
R0zaku Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Ja. Jeg sa til far til mitt første barn at han fikk velge mellom meg og sin playstation 3. Han valgte sin playstation 3.
Sandana94 Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 ja, han fikk valget om å skaffe hjelp med temperamentet sitt eller flytte ut. Han valgte å skaffe hjelp:)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #9 Skrevet 18. september 2012 ja, slutt med stoff idag, legg alle kort på bordet, bytt mobilnr, kutt kontakt med alle fra ditt miljø og vær hundre prosent ærlig med meg. han valgte meg og jeg valgte å hjelpe han. det gikk over all forventning og vi er i dag lykkelige med barn,hus,stasjonsvogn og bikkje
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. september 2012 #10 Skrevet 18. september 2012 Han fikk valget mellom å flytte sammen og etterhvert få barn og gifte oss eller å være alene. Mangler bare giftermålet nå, men det er ikke så nøye lenger kjenner jeg
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #11 Skrevet 18. september 2012 Ja.. Barn nr. 2 er et ultimatum hos hos. Uff, det høres litt fælt ut, men sånn er det på en måte. Jeg kunne ikke slå meg til ro med kun et barn, det var helt umulig. Jeg sa at jeg måtte ha et barn til, og at han enten måtte bli med på det eller så kom antageligvis ikke forholdet til å holde. Han valgte å få et barn til og har nok aaaaldri angret på det. Nå er til og med nr. 3 på vei. Intet ultimatum denne gangen :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #12 Skrevet 18. september 2012 Han fikk valget mellom å flytte sammen og etterhvert få barn og gifte oss eller å være alene. Mangler bare giftermålet nå, men det er ikke så nøye lenger kjenner jeg he he.....-eller å være alene. Kunne du virkelig velge det for han om han ikke valgte deg:)
Netti*** Skrevet 18. september 2012 #13 Skrevet 18. september 2012 Ja før vi ble sammen. Sa jeg aldri kom til å bli sammen med en røyker. Han slutta, vi ble sammen og har vært i lag i 12 år. 4 flotte barn og aldri noe røyk...
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. september 2012 #14 Skrevet 18. september 2012 Han fikk valget mellom å flytte sammen og etterhvert få barn og gifte oss eller å være alene. Mangler bare giftermålet nå, men det er ikke så nøye lenger kjenner jeg he he.....-eller å være alene. Kunne du virkelig velge det for han om han ikke valgte deg:) Uten meg da. Fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #15 Skrevet 18. september 2012 Tja, kanskje ikke et ulitmatum, men et løfte han valgte å avgi selv, men som jeg har fulgt han opp på: Han får ikke drikke seg pære dritings. Han risikerer nemlig å "blacke" og miste kontrollen totalt. Så han får styre drikkingen og bremse når han kjenner han blir brisen. Har holdt bra med 1 unntak i 15 år.
kosemamma<3 Skrevet 18. september 2012 #16 Skrevet 18. september 2012 ja, slutt med stoff idag, legg alle kort på bordet, bytt mobilnr, kutt kontakt med alle fra ditt miljø og vær hundre prosent ærlig med meg. han valgte meg og jeg valgte å hjelpe han. det gikk over all forventning og vi er i dag lykkelige med barn,hus,stasjonsvogn og bikkje DITTO!
Gjest Gullguttene Skrevet 18. september 2012 #17 Skrevet 18. september 2012 Ja.. Barn nr. 2 er et ultimatum hos hos. Uff, det høres litt fælt ut, men sånn er det på en måte. Jeg kunne ikke slå meg til ro med kun et barn, det var helt umulig. Jeg sa at jeg måtte ha et barn til, og at han enten måtte bli med på det eller så kom antageligvis ikke forholdet til å holde. Han valgte å få et barn til og har nok aaaaldri angret på det. Nå er til og med nr. 3 på vei. Intet ultimatum denne gangen :-) Jeg syns ikke det høres fælt ut og kan godt forstå din side av saken:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. september 2012 #18 Skrevet 18. september 2012 Ja, enten barn nr 2 eller singel. Ble barn nr 2 og maken til pappagutt skal man lete lenge etter, ikke nok med det men han er prikk lik mannen som liten
3 er nok! Skrevet 18. september 2012 #20 Skrevet 18. september 2012 JA, han fikk valget mellom å søke hjelp for problemene sine eller å komme seg ut. Han var ikke villig til ¨å få den hjelpen han trengte for å mestre sinnet sitt, så jeg måtte hive han ut, med god hjelp fra polititet. Så dette var egentlig hans valg Så tøff du er:)
LuksusLiv Skrevet 18. september 2012 #21 Skrevet 18. september 2012 Nja, det tøffeste ultimatet han har fått er "hvis ikke du rydder det kjøkkenet før jeg skal lage middag der i morgen, så blir det ingen middag!" Sagt etter at jeg kom hjem fra en senvakt, og det ryddige og rene kjøkkenet jeg forlot før jobb så bombet ut noen timer senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå