Gå til innhold

Etterbetaling av AAP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått innvilget aap. Idag fikk jeg pengene for september. Når får jeg etterbetalingen? Søkte i begynnelsen av Juli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må se på når vedtaket er fra og så sjekke om du skal ha noe etterbetaling.

Skrevet

Når du har fått hjelp på nav til å legge inn de gamle meldekortene.

Da jeg fikk innvilget aap var det saksbehandleren min som la inn meldekortene for den perioden og da fikk jeg pengene 3-4 dager senere.

Skrevet

Det står i det brevet jeg fikk at det ble innvilget i begynnelsen av juli? Saksbehandleren sa at jeg skulle få etterbetaling fra da jeg søkte. Men når pleier dette og komme på konto? =) hi

Skrevet

hvis du har hatt rett på aap fra du søkte i juli og har vedtak fra juli er det litt rart at det ikke er kommet på denne utbetalingen..Har du sendt meldekort fra juli forresten?Dersom du ikke har det, og har vedtak fra juli kan det ha med det å gjøre- og da må saksbehandler gjerne fylle ut meldekort tilbake i tid og da kommer utbetalingen!

Skrevet

Nei, det er en mnd som mangler hvor jeg ikke har sendt meldekort. Det ser jeg også at det står på mine utbetalinger. Må jeg kontakte nav da? Eller finner de ut av dette selv?

Skrevet

HI igjen her.

Jeg sjekket litt nøyere nå, og det er faktisk etterbetalingen jeg har fått . Men, det mangler etterbetaling fra 15 juli til 13 august. Og jeg har sendt meldekort. Det står på nav sine sider at det er ferdig beregnet. Men så står det brutto beløp : ........ ? Får jeg ikke penger for denne perioden da? Jeg fikk etterbetaling fra 7 juli og frem til 15 august. Så det var jo litt rart at de skal hoppe over en mnd? :P Uff, ble litt masete og kronglete dette her. Men jeg er helt fersk i dette nav systemet og forstår ikke så mye enda :S

Skrevet

Fra 7 juli og til 15 JULI skulle det stå. Ikke august.

hi

Skrevet

Nei, det er ikke alltid like lett å skjønne dette NAV-opplegget :) Jeg kan ikke hjelpe deg, og vil egentlig bare anbefale deg å snakke med saksbehandleren din. Det er den eneste måten å få klarhet i sånne ting på har jeg funnet ut. Vi her på forumet kan jo i grunnen bare gjette på hva som er grunnen til at du ikke har fått pengene. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...