Gå til innhold

Baby eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er litt usikre om vi skal tørre å få en til liten en..... Vi har to friske å fine barn fra før. Minste er 2 år i september.

Jeg har alltid ønsket meg en stor familie, med minst tre barn. Men så, - plutselig har årene løpt av gårde, og jeg har rundet 35 og mannen blir snart 40...... Og vi har som sagt "bare" to barn. Vi elsker dem overalt på jorden - men jeg kunne godt ha tenke meg en liten en til.... Men så kommer angsten krypende: skal vi "gamble" på å få en liten frisk baby til? Hva om den lille er syk, har et syndrom osv? Har noen nære venner hvor de har en liten jente som har alt mulig. Jeg tenkte aldri på dette da jeg var gravid med mine andre to. Skjønner ikke hvorfor jeg skal være så redd for dette nå??!! Mannen min er med på å få en til hvis jeg vil. Men han er fornøyd med de to vi har også. Jeg er så veldig usikker!! Jeg ønsker jo egentlig ett barn til, men samtidig så er jeg så usikker. Huff..... :(

Vet dere ikke kan svare hva vi skal gjøre altså ;) Jeg er kanskje mer ute etter andre som har hatt / har de samme bekymringene.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere begge virkelig ønsker et barn til så syns jeg dere skal gå for det. Man angrer nok mer på de barna man ikke fikk enn de barna man fikk. Syns ikke du skal bekymre deg så mye, flertallet føder friske barn. Kan ikke gå å bekymre seg for alt mulig. Det er mye som kan gå galt her i livet, man kan bli gal av å tenke på alt som kan gå galt.

Jeg var veldig redd for at det skulle være noe galt med barna mine, spesielt med førstemann. Skjønner ikke hvorfor for i en alder av 19 år har man jo statistikken på sin side.

Så mitt svar er: BABY :D

Skrevet

Definitivt baby :)

Skrevet

Det høres ut som du vil angre hvis du ikke prøver...

Skrevet

Vet flere som tenker sån. Men du.. Enn om det skjer noe med deg, eller mannen? eller de du har? De kan dø! Hvis en dør- da har du bare en igjen!

Poenget er at det kan alltid skje noe! Du kan ikke tenke ut fra det. Dere må tenke ut fra hva dere ønsker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...