Gå til innhold

Lokale lønnsforhandlinger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom sjefen har satt en på en liste over ansatte de mener skal gå opp i de lokale lønnsforhandlingene (offentlig), hvor mange lønnstrinn er det da normalt å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å svare på. Det kommer an på hvor mange som skal dele potten som er til lokale forhandlinger og hvor stor potten er.

Skrevet

Men hvordan selge seg selv? Jeg aner ikke hvordan jeg skal vise at jeg fortjener mer lønn enn mine kolleger. Ansvarsområdene er de samme, men jeg gjør mye mer enn de likevel. Kan ikke dokumenteres på noen måte. Jeg har aldri fravær, men fravær skal jo heller ikke telle negativt... Hvordan ialledager skal jeg selge meg? Er det noen vits i å forsøke?

 

Forbundet har jo også ofte sortert ut hvem de vil kjempe for av alle medlemmene sine, så mitt forsøk stopper kanskje lenge før det kommer frem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...