Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Dersom sjefen har satt en på en liste over ansatte de mener skal gå opp i de lokale lønnsforhandlingene (offentlig), hvor mange lønnstrinn er det da normalt å få?
Tante Gustava Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Umulig å svare på. Det kommer an på hvor mange som skal dele potten som er til lokale forhandlinger og hvor stor potten er.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Men hvordan selge seg selv? Jeg aner ikke hvordan jeg skal vise at jeg fortjener mer lønn enn mine kolleger. Ansvarsområdene er de samme, men jeg gjør mye mer enn de likevel. Kan ikke dokumenteres på noen måte. Jeg har aldri fravær, men fravær skal jo heller ikke telle negativt... Hvordan ialledager skal jeg selge meg? Er det noen vits i å forsøke? Forbundet har jo også ofte sortert ut hvem de vil kjempe for av alle medlemmene sine, så mitt forsøk stopper kanskje lenge før det kommer frem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå