Gå til innhold

Enkelt Pule stillinga.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, berter, berter og alene babes !

Skal finne meg en jente etterhvert som jeg skal få babys med. Jeg er ikke kresen. Høøø Høøø Høøø.. Jeg er forressssssten helt ny her.

Så nå må vi bli kjent, jeg plukker ut en av dere heldige.

Hvilken pule stilling like du?

Hvor mange unga vil du ha?

Også vil jeg vite lengde og omkrets, nei...ikke på P*****!!!

Så, deilige berter...Fortell, eller gi meg noen tips om noen berter dere vet om her inne...Høøø Høøø Høøø !

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Å gud, sÅ harry du er..............................................

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Herregud så dårlig humor enkelte har....

Skrevet
Å gud, sÅ harry du er..............................................

Nei jeg er dessverre ikke Harry, ingen Harry her nei.

Skrevet
Herregud så dårlig humor enkelte har....

Nå må du slapp av, ikke spis morkaka neste gang!

Skrevet

Godt å høre du ikke er kresen, for et normalt oppegående menneske finner du ikke med det innlegget der.

Skrevet
Godt å høre du ikke er kresen, for et normalt oppegående menneske finner du ikke med det innlegget der.

Du er søt, jeg liker fargen på håret ditt. Du kler lilla ;)

Skrevet

Noen som kjeder seg,muligens?.....

Skrevet

Hehe, noen som har lite og gjøre ja:) trur effekten er bedre på datingsider, men kansje ikke med de spm.

Skrevet
Hehe, noen som har lite og gjøre ja:) trur effekten er bedre på datingsider, men kansje ikke med de spm.

å, si ikke det. Finnes nok mange desperate kvinner der ute :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

å, si ikke det. Finnes nok mange desperate kvinner der ute :P

Der ute og dessverre sikkert her inne og :P

Skrevet

Skal finne meg en jente etterhvert som jeg skal få babys med. Jeg er ikke kresen. Høøø Høøø Høøø.. Jeg er forressssssten helt ny her.

Så, deilige berter...Fortell, eller gi meg noen tips om noen berter dere vet om her inne...Høøø Høøø Høøø !

Jeg er en digg babe på 18 år. Stram og fin, 165 og 45 kg hvor 2 av de kg er silikon;) woop woop.

Jeg liker alle stillinger, sex freak som jeg er;)

har 3 barn, så lenge du betaler bukplastikk så kan livmoren min romme så mange barn du vil ha.

Gi meg en lyd nå mr handsome.

Suss og klem Vicky

Skrevet

Jeg er en digg babe på 18 år. Stram og fin, 165 og 45 kg hvor 2 av de kg er silikon;) woop woop.

Jeg liker alle stillinger, sex freak som jeg er;)

har 3 barn, så lenge du betaler bukplastikk så kan livmoren min romme så mange barn du vil ha.

Gi meg en lyd nå mr handsome.

Suss og klem Vicky

. Haha, ler meg skakk :)
Skrevet

Vicky Pollard sin datter og Ulfemannen er nok samme person! :D

Trives i eget selskap?

Skrevet

Oh gaaaad... Blir ikke flau over egen fremstilling?

Neivel.. Ta det med ro.. Blir flau for deg..

Skrevet

Høøø høøø høøø...

LOL. Er det mulig. Hahaha.

Skrevet

Ehh, så Vickys datter heter også Vicky?...

Kan jo være morsomt dette her, men da må du nesten holde kontroll på hvilket nick du er pålogget med :P

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ehh, så Vickys datter heter også Vicky?...

Kan jo være morsomt dette her, men da må du nesten holde kontroll på hvilket nick du er pålogget med :P

Kan ikke være dattera mi, hun heter nemlig Cheyanne Tonya...

Skrevet
Noen som kjeder seg,muligens?.....

Nei det gjør jeg ikke, er her inne fordi jeg fikk ett tips om at her inne var det mange berter som er glad i babyer og unger. så hvorfor ikke benytte sjansen her. Så slippe jeg å treffe på fulle berter som bare vil ha bilen min og leke med snurrebassen min, også bruker de p-piller OG det verste er at de tvinger på meg KONDOM?! Blir ikke babyser av det for å si det sånn! Høøø Høøø Høøø.... ;)

Skrevet
Hei, berter, berter og alene babes ! Skal finne meg en jente etterhvert som jeg skal få babys med. Jeg er ikke kresen. Høøø Høøø Høøø.. Jeg er forressssssten helt ny her. Så nå må vi bli kjent, jeg plukker ut en av dere heldige. Hvilken pule stilling like du? Hvor mange unga vil du ha? Også vil jeg vite lengde og omkrets, nei...ikke på P*****!!! Så, deilige berter...Fortell, eller gi meg noen tips om noen berter dere vet om her inne...Høøø Høøø Høøø !
Jeg er en digg babe på 18 år. Stram og fin, 165 og 45 kg hvor 2 av de kg er silikon;) woop woop. Jeg liker alle stillinger, sex freak som jeg er;) har 3 barn, så lenge du betaler bukplastikk så kan livmoren min romme så mange barn du vil ha. Gi meg en lyd nå mr handsome. Suss og klem Vicky

Høres knasende bra ut, Høøø Høøø Høøø, men du vett...Store, små og silikon tits har jeg fått sett nok av i min tid. Her spiller det ingen rolle, jeg tar det også. JA! Betale for de greiene der?

Skal bli enkelt, jeg vil bare ha babysene. Så skal jeg nok fått gjort en deal med en jeg kjenner, men du må nok gjøre noen ting da, men siden du er en skikkelig sexfreak så er det vell greit? Ja, tenkte meg det du. ingen problem. Bonusen din blir at du blir mettet hver dag. Jeg betaler selvfølgelig lønnen din ;)

Men du får gå på de der pillene dine, til du har blitt bra der inne. Så setter vi i gang igjen... YEAAASSSS!!!!

Skrevet
Oh gaaaad... Blir ikke flau over egen fremstilling? Neivel.. Ta det med ro.. Blir flau for deg..

Flau JEG? aldri, ser du ikke at jeg har fått Napp? :D

Ikke bli flau du, du er anonym, så det er helt normalt av din oppførsel her inne, Men jeg liker deg berte berte så ikke bli flau ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...