Gå til innhold

Noen som har prøvd trekant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk forholdet bra etterpå?

Tenkte ei jente til, ei venninne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd 3 ganger, 2 ganger med 2 jenter og en gutt og en gang med 2 gutter ,men var i tenårene da. Ja gikk bra med forholdet etterpå

Skrevet

Ja. Jeg og venninnen hadde triangler. Og mannen blokkfløyte. Det var litt tøft etterpå for forholdet. Min mann synes min venninne spilte bedre på triangelet enn meg. Makan.

Skrevet
Ja. Jeg og venninnen hadde triangler. Og mannen blokkfløyte. Det var litt tøft etterpå for forholdet. Min mann synes min venninne spilte bedre på triangelet enn meg. Makan.

Priceless:-D

Skrevet

Ja, jeg har. Med en venninne og en fyr jeg senere fikk barn med..:P

Det var ikke så velykka kanskje, midt i fant jeg ut at fittesleiking ikke var noe for meg.. :P

Jeg og venninna fikk ett nærere forhold etterpå.

Skrevet
Ja, jeg har. Med en venninne og en fyr jeg senere fikk barn med.. :P Det var ikke så velykka kanskje, midt i fant jeg ut at fittesleiking ikke var noe for meg.. :P Jeg og venninna fikk ett nærere forhold etterpå.

Classy....

Skrevet

Ja det har jeg,

Men jeg annbefaler å ikke gjøre det med ei venninde for det gjør noe med forholdet mellom dere.

Men om dere har snakket om det og er begge klar over at det skjer noe mellom dere.

Jeg og mannen min hadde en husvenninde en periode og der gikk det andre veien vi ble for gode venniner og derfor ble det stopp på det.

prøv å finne ei annen en er mitt råd.

Skrevet

Har prøvd alt jeg, trekant, firkant, gang bang, partner bytte, fisting, u name it lizzom.! Digg å ha 3 stive i seg lizzom, anbefales.

Skrevet

Har prøvd alt jeg, trekant, firkant, gang bang, partner bytte, fisting, u name it lizzom.! Digg å ha 3 stive i seg lizzom, anbefales.

Lizzom?

Dumme, dumme naut!! Haha!

Skrevet

Synes ikke trekant er noe for forhold. Supert for single, men å trekke inn en venninne som du skal se kjæresten din pule .... Sier seg selv at det kan bli litt pussig stemning i etterkant ...

Jeg har hatt trekanter selv i fortiden som singel, men aldri livet om jeg ville hatt en trekant med kjæresten min involvert, og ihvertfall ikke en venninne !!!!

Skrevet

Nå får man jo inntrykk av at "alle" har prøv det. Men det er klart, HI spurte jo de som HAR prøvd.....

Skrevet

Takker for svar.

Jo mer jeg tenker på dette, jo mer forblir dette i fantasien.

Han er usikker på en ukjent om det kan komme føleser, og jeg er ikke sikker på ei venninne.

Er nok best for de single.

HI

Skrevet

Prøvd en gang som singel, og en gang med kjæresten. Når jeg og kjæresten gjorde det, var det med en "venninne" av oss begge. Var vel ikke akkurat venninner, fordi vi fant aldri på noe bare oss to, men hadde samme omgangskrets. Ble nok ganske rart etterpå mellom oss tre, og vi har ikke hatt noe særlig kontakt med henne etterpå. Men det er nok også fordi jeg ble gravid ikke så lenge etter, og denne omgangskretsen vi var i, var mest fyll og moro. Uansett, forholdet mellom meg og kjæresten endret seg ikke:) Men vil nok ikke anbefale det med en venninne, sjansen er stor for at stemningen blir rar mellom dere i etterkant. Rødmer fortsatt når jeg møter de to jeg hadde trekant med mens jeg var singel, og prøver desperat å endre retning.. :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ikke prøvd. Liker ikke å dele en mann med andre, og syntes synd på den andre jenta som ville blitt dyttet til side fordi jeg er så god!

Skrevet

Har prøvd det noen ganger som singel og det var tommel opp :)

Har ikke prøvd det heeelt ut i et forhold, bare sånn halvveis. Vi ga oss mens leken var god for å si det sånn. Både meg og min samboer synes det ble for rart.

Skrevet

Det har vi hatt ofte! Mannen min foretrekker en ekstra mann, jeg foretrekker en ekstra dame. Vi bytter litt på. MEN, det skumle er at man kan bli forelska. Ikke nødvendigvis i personen, men det den personen kan gjøre med forholdet!

Vi hadde ei fast dame, ganske ofte egentlig. Jeg synes det var herlig å leke med henne, og å se mannen med henne. Etter hun reiste hjem dagen etter var jeg alltid knallforelska i mannen min. Jeg er det ellers også, men hun tilførte oss ikke bare mer spennende sex, men veldig mye gøy!

Hun kom gjerne rundt 18 på lørdag, så lagde vi middag sammen, drakk vin og skravlet. Så pleide vi å bade sammen som forspill. Jeg ble hekta på det hun tilførte en ellers A4 hverdag, så jeg mannen sa stopp. Mulig jeg også ble forelsket i henne.

Savner henne grusomt...

Skrevet

Når det blir to jenter og en mann vil ikke mannen sammenligne de to opp mot hverandre?

Tenker at han blir veldig tent på venninna, men også vil tilfredsstille samboeren fordi hun forventer det? At han ikke gjør det for sin del?

Skrevet

Kanskje han bare vil tilfredsstille samboer for å få venninna?

Men, er ikke spenninga over etter en gang med den venninna? Da har han jo prøvd henne.

Skrevet

Har prøvd trekant flere ganger, en gang i ett forhold. Forholet vårt gikk greit etterpå, men vi gikk hvert til vårt etter en stund. Vi hadde glidd fra hverandre og var igrunn mest venner. Og vi er bestevenner idag, så forholdet vårt er vel igrunn bedre nå enn det var før.

Jeg har nå barn med han ene jeg hadde trekant med, det forholdet varte ikke etter siste barnet kom til verden.

Nå er jeg sammen med min mann, og vi snakker innimellom om 3kant. Kan hende det skjer engang og det er ikke sikkert det skjer noen gang. Han er veldig nyskjerrig, jeg har fått stilnet nyskjerrigheten min så skal jeg ha det igjen så skal det være noe mer enn at jeg bare har lyst på 3kant.

Skrevet

Jeg prøvde både med 2 jenter og 2 mannfolk i mine yngre dager. Ikke noe jeg har lyst å prøve igjen nå som jeg har fast forhold og barn.

Skrevet

Venninnen min og jeg har hatt trekant med en kompis av oss. Alle tre var i begynnelsen av 20-årene, og ingen var i et fast forhold.

Artig å prøve, men ville aldri gjort det hvis jeg var i et forhold. Venninnen min og jeg er fortsatt gode venner, noe vi har vært i snart 30 år. Han kompisen vår har vi ingen kontakt med lengre, men det ble bare sånn da vi ble eldre.

Skrevet

Jeg hadde ofte trekant da jeg var ung jente, med et par som var ganske mye eldre enn meg. Litt sprøtt å tenke på det nå egentlig, jeg var nok litt "leketøy" for dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...