Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 jeg vet ikke om jeg har gjort noe galt eller ikke, noen som kan gi meg synspunkter på dette... Jeg var på jobbintervju og fikk jobben.. spørsmålet er fra CVn min... 5 års hull, svaret er at jeg har vært hjemmeværende med barn... og det er sant, men det som også er sant, er at jeg også var to år arbeidsledig på disse 5 årene, men dette sa jeg ingenting om.... har jeg gjort noe galt?? kan sjefen ta meg på dette? jeg har jo oppført meg som hjemmeværende med barn å CV også, for tenkte helt ærlig at jeg ikke gjorde noe galt, ble så mye "jobb" å føre meg opp som arbeidsledig i et halvt år, så permisjon, også 1,5 år arbeidsledig, også 3 år hjemmeværende på "egen regning..... men nå i det siste har jeg begynt å lure om jeg har gjort noe galt eller ikke..... håper på noen synspunkter....
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Syns ikke du har gjort noe galt. Ville gjort det samme jeg. Mannen min gjorde det når han hadde vært arbeidsledig ett år. Sa han hadde vært hjemme med barn faktisk, ingen som stusset over det.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 puh! takk for svar! det hjelper på samvittigheten min.. begynte plutselig å fundere noe voldsomt på dette... og det er ikke greit når jeg først begynner å fundere, da blir jeg liksom å gnage litt på dette..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Du har ikke gjort noe galt. Du ar jo faktisk hjemme med barn selv om det ikke var det du hadde mest lyst til :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 er vell mest fordi t har blitt snakket om på jobb i ettertid dette; om det at jeg valgte å være hjemmeværende med barna mine.. jeg var jo også arbeidsledig i to perioder.. huff, nei, det er jo typisk meg å fundere på sånne ting...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Har gjort det samme. Var litt arbeidsledig mellom ungene og litt etter nr.2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå