Gå til innhold

Tatt tidlig UL, men :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kunne ikke se noe, er litt over 6 uker på vei! Graviditets testen slår enda ut. Men de hadd også tatt blodprøve, det var ikke verdiene så høy som de burde være, tok disse når jeg var ca 4 uker på vei. Da var nivået på 150 og noe, skulle vært på over tre tusen..

Skal tilbake på ul i morra, gru/gleder meg, for er kjemperedd før at han skal si at det ikke er liv inni der :( de tok en ny graviditets test hos legen og den slo ut med en gang. Så er egentlig forvirra:/ noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sjekket eggledere?! Skremmende mange som utfører UL, som glemmer å sjekke eggledere..

Men for å roe deg litt, her så vi ikke det spøtt av noe som helst, før jeg var 8 uker på vei med nr 1. Så det kan være at det er lite, og har funnet en unaturlig fold å gjemme seg i, jeg selv har 3 folder i livmora som ikke er normalt, hvor egg kan gjemme seg, det er ikke farlig, men om de gjemmer seg der, så er det ikke fullt så lett å se dem..

Skrevet

Jeg var på ul 5+6 og da sa legen at jeg måtte ikke bli lei meg om jeg ikke såg noe, for det var veldig tidlig.

Så det kan jo være grunnen det.

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar :) vet ikke om jeg har sånne folder. Men han trodde han så foster sekken, men syns den var liten! :/ men sia blæra va tom og jeg hadde mye luft i tarmen. Så klarte han ikke og se ordentlig..

Skal tilbake i morra, men e jo pinelse og vente! Og mange tanker i hodet!

Vi har prøvd i litt over et år før spiren satt, så håper så inderlig at alt er bra.

Skrevet

Uff håper det går bra. Men du vet, det er vanskelig å se noe før 8 uker :) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg var på UL i uke seks. De så så vidt en fostersekk, og virket generelt litt negative siden jeg også hadde hatt litt blødninger.

Noen få dager senere var jeg på ny UL et annet sted, og så tydelig en liten bønne med hjerteaktivitet som i dag er ei spinnvill jente på 1,5 år :)

Lykke til! Det er en pine å ikke vite. Men husk at det er veldig vanskelig å se noe som helst så tidlig i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...