Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Bor ei her i bygda vår, som er så vanskelig å forholde seg til. Eller, både jeg og de fleste andre har sluttet å prøve å forholde oss til henne. Hun er jevnt over fryktelig sur, sier noen ganger ikke hei, når man hilser på henne. Og svarer kort og ofte i en nedlatende tone hvis man prøver å innlede en samtale. Hun virker forsåvidt ikke usikker heller, men kan for alt jeg vet være det. Hun er rett og slett bare sur og tverr, og jevnt over totalt uinteressert i å bli kjent med noen. Venninner har hun ingen av. Har alltid syns litt synd i henne, men nå tenker at det ikke er verdt bryet lenger å si så mye til henne. Tenker at hun sliter psykisk, det er nok ingen tvil. Men er det vanlig å være på denne måten da? Hun er jo ute blant folk, og jobber.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Kan være en forsvarsmekanisme. Ja, det er det jeg også har tenkt. Og har derfor alltid vært veldig hyggelig og prøvd å snakke med henne. Inkludert henne i sosiale sammenhenger ol. Men hun er rett og slett ukoselig og sur, så jeg sliter med å gidde det lenger:-P
Gjest Miryks Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Ja, det er det jeg også har tenkt. Og har derfor alltid vært veldig hyggelig og prøvd å snakke med henne. Inkludert henne i sosiale sammenhenger ol. Men hun er rett og slett ukoselig og sur, så jeg sliter med å gidde det lenger:-P Da kan det være så enkelt at hun ikke vil ha kontakt. Og synes en skal respektere det
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Ja, det er det jeg også har tenkt. Og har derfor alltid vært veldig hyggelig og prøvd å snakke med henne. Inkludert henne i sosiale sammenhenger ol. Men hun er rett og slett ukoselig og sur, så jeg sliter med å gidde det lenger:-P Da kan det være så enkelt at hun ikke vil ha kontakt. Og synes en skal respektere det Men det er jo veldig spesielt å ikke ønske kontakt med NOEN? Hun har ingen. Og mannen har nettopp forlatt henne. Men det er klart, man skal respektere det.
lizzi06 Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Hei Anonym Du høres ut som et godt menneske. Godt vi har slike som deg i "egosamfunnet" vårt. (- hadde jeg bodd i bygden din, så kunne vi kanskje ha møttes. - bor i Oslo)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Hei Anonym Du høres ut som et godt menneske. Godt vi har slike som deg i "egosamfunnet" vårt. (- hadde jeg bodd i bygden din, så kunne vi kanskje ha møttes. - bor i Oslo) Takk for det lizzi06. Vel, jeg bor i Sogn og Fjordane, så det blir jo litt langt:-) Men alltid hyggelig å bli kjent med nye mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå