Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 En artikkel som passet akkurat inn i mitt andre innlegg - det om at jeg vet at mannen min og jeg ikke kommer til å gå fra hverandre... Hun sier det bare så mye bedre enn meg http://imh.ipublish.no/2012/09/17/gullbryllup-en-triumf-eller-en-provokasjon/
Berta_78 Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Fy fader så selvtilfreds!! Mine foreldre har vært sammen i 40 år, og de driver gudskjelov ikke med den typen selvapplaudering, de bare er gode mot hverandre uten å måtte fastslå i tide og utide hvor moralsk eleverte det gjør dem. Jeg håper jeg klarer det samme med min mann, som jeg tror og håper at jeg vil bli gammel med.
VinterSol+2 Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Jeg syns man skal ha lov til selvapplaudering og å feire kjærligheten når man har funnet den, -samme når i livet! Hvorfor ikke?
Berta_78 Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Jeg synes det er skjønt å feire kjærligheten. Men det er stor forskjell på å være takknemmelig for å ha møtt det spesielle mennesket som har muliggjort et livslangt ekteskap, og på å sette det opp mot andres situasjon (ved f.eks å kokettere med at man "provoserer kanskje" ve å ha holdt fast ved hverandre der alle andre bare vil realisere seg selv).
VinterSol+2 Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Jeg syns man skal ha lov til selvapplaudering og å feire kjærligheten når man har funnet den, -samme når i livet! Hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå