Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Jeg har illeluktende utflod fra skjeden,noe som begynner og plage meg.. jeg er nøye med vask flere ganger om dagen men plutselig på jobb kjenner jeg selv lukta kommer. håper bare ingen andre lukter det.. noen tips på hva jg kan gjøre???
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Ta en tur til legen og sjekke om det kan være bakteriell vaginose?
Gjest yrild Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Det kan være du har bakteriell vaginose. Har aldri hatt det selv, men det skal lukte skikkelig vondt, selvom det er ufarlig bør det jo behandles. Få deg en legetime.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Ta en soppkur? La vær å vaske deg nedentil flere ganger om dagen. Du ødelegger den naturlige bakteriefloraen som skal være i underlivet, og som faktisk gjør at det ikke kommer vond lukt. Nå vet ikke jeg om du barberer deg nedentil, men kan være lurt å stusse det litt, lukt og utflod kan henge i hårene, men det er ikke bra med glatt heller, for håret er det for en grunn.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Slutt med den infernalske vaskinga. Én gang om dagen med bare vann holder. Ellers sier jeg som de andre - det kan hende du har bakteriell vaginose og trenger å dra til legen. Du kan også prøve Lactal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå